Pruggine cume cruciferiu

Tempu Primavera, ghjustu liggeru di colti, hè assicuratu immediatamenti da una pesti petite, ma assai vunzata, cruciferosa fossa. Hè numinatu dopu à u fattu chì si metti nantu à i pianti cultivati ​​da a famiglia di crucifissu, è ancu in i bistiotti simili - ravanè, ghjuvatu, napole, borsa di pastore, mustarda .

Cumu puderà salvà a col da un fiore cruciferous?

Hè assai impurtante ùn mancassi u momentu quandu l'insetti sunta solu nantu à e piante ghjovani, postu chì senza trattamentu, pò perisce quà 2-3 ghjorni. A lotta cù u viscuna cruciferosa in col è cunclusa in metodo agrotechnichi è in prucessu chimicu.

Pudete prutezzione di colti da u fiasco cruciferous ubiquitously se a piantava nantu à un terrenu wetatu. S'ellu ùn hè micca pussibule, pudete dà l'acqua di e capelli di col è cusì più freti - i rossi si fanu, ma l'insetti saldanu, perchè ùn ùn abbiate micca alta umidità. I Remedies folklantichi populari avete usatu nantu à colti di pulgas crucciali. U primu, hè a piantazione di e piante à ponte di a col, chì pruvucarà assai phytoncides (nasturtium, cumin, marigold, all, etc.). Siconda, hè necessariu di piantà mudi in a terra, prima chì a farra ùn hè micca attivatu, ma questu hè chì quandu u termometru hè più di 15 ° C.

L'insiccatu ferma ùn piace "mancu" di nutizie, per esse, siddu li foglie di colti sò stati cun cinque, o ancu u polu stradale cumuni, saldarà da u situ. Per una efficienza efficienza, u tabacco machinate pò esse aghjuntu à u polu.

Bona aiutà da i catigurii cruciferusi di flea-col fugliale, micca preghjudiziu à l'umani - hè u sapellu di u lavandulu, u tabacco. Sò diluziuti in una certa cuncintrazione cun acqua è spulatu. Cum'è una trappula persone, l'usu di suluzione, chì si spargiu in foglie di cartuni è colpi nantu à i cammelli di colti.

Da a fisica aggressiva, chì deve dumanda cura, "Aktara", "Sherpa", carbofos sò permessi. Ma sò usati solu in varietà medievale è tardi, ma i primi riflittenti anu da esse trattatu cù mette pratiche.