Mustard as siderat

A mustarda hè una pianta utile è hà assai avvanzii nantu à altre culturas di sidra. Paghjella di a famiglia di u col, cusì i so parenti più vicinu sò col, è ancu ravane, ravane , rutabaga. Sapete i parenti di una pianta hè necessariu per capisce, postu chì questu hè pussibule, è ùn pudete micca aduprà mustarda com'è siderata.

Adupratu di a mustarda nantu à a trama

Comu sideratu, u pruduttu biancu (in inglese) hè utilizzatu, è ancu sizuyu (russiu). L'usu di mustarda in u situ hè assai grande. Chidda i paisani chjamati da e bramosu, aiuta à ridivà di e parolle cum'è wireworm, slug, stalk pea. Inoltà ancu negativament à e malatie di e pianta - a sesta è a fascia di patata.

Mustard favurisce a migliuranza di a terra, aumenta a biomassa à un altu percentile, grazie à quale sò assai sgrossi organichi d'utilità in u locu chì, cù l'aiutu di l'abitanti di u solitu, diventene à biohumus.

Inoltre, l'estructura di u tarrenu si hè migliuratu - i radichi di mustarda sò disonantatu, fretu, facenu più transpirabile. In a terra, u nitrogenu hè megliu mantene - ùn si face micca.

A mustarda hè assai invernu rica, è dopu a prima ghjàlle si trova sottu a neve nantu à a tarra è da a rimessa di i sideri rivolgii suvi in ​​u mulch. Allora u sughjettu ùn micca frigorifíce in l'invernu.

Mustard-siderat - cultivazioni

Quandu pruduce a mustarda cum'è siderata: pianice a pianta pò esse tempura. U cantu di sumenti varieghja secondu u periodu.

Allora, in solitu, da a primavera à a fine di l'aostu, 200-300 grammi sò stati per centu metri quadrate. E da a seconda mità d'aostu, sta quantità hè crescitata à 300-400 grammi per centu centu metri. A tali densità hè necessariu per utilizà a pianta com'è una siderata. Per altri propii, ùn hè micca cusì densamente sembe.

A mustarda com'è un sideratu hè una pianta in a primavera, prima di cultivà i culturi principale, è in u vaghjimu, rispettivamente, dopu a cugliera. Per l'invernu, hè stata postu per prutege a tarrazione di a sicura. Inoltre, serà solitu in a primavera è serà più faciule per digià. I radichi di a mustarda à creta à metu metru è u so staghjunu à sta prufundità hà lasciatu bè.

A mustarda hè una pianta d'un annu, senza pretensione. I so graneddi pò ghjinochji in una tempura ghjunghje - à + 3 ° C, è ri bianchi pò sopli à l'azardu à 5 ° C. I jardinieri conzignati sundanu sta pianta è dunque a salvezza u so travagliu è u tempu, anu ancu - anu una vendita excellentu.