Cumu culligà e manni di melone in casa?

U melone hè unu di i culti più preziosu chì parechji ghjardinà crescenu nantu à i so lochi. Per fà una ricche vendetta per l'annu dopu, hè necessariu di coglie i so semen. Ùn pò micca solu cumprà, ma ancu preparatu nantu à i so propii.

I agricultori principianti sò interessate à amparà cumu u colti di meloni in casa? Questu ùn hè micca difficult si seguite certu cunsiglii.

Cumu culligà i sementi di melone per a simminzioni?

Per cumprende a manera di ricercià ghjunghje semen meloni , avete bisognu di sapete qualchi punti. Cusì, da a sgrossata di l'annu passatu, pudete piglià pianti sani e forti, ma ùn avè micca micca frutti. Questu hè dovutu à u fattu chì si sò solu omi ovuli. Pè pianta à meloni, i sardi 3-4 anni sò stati dumandati. Cusì, per coglie e munzieddu, ci devenu guardatu da parechji anni. Questu hà da cuntribuisce à a prisirvazioni di a varietà è diventeranu una guarantiscia di una bona vendi.

Per u cultivo di frutti da quale sò colti i granu di melone, hè cunsigliu per l'usu solu variità micca di ioghji.

A quistione, da quale parte di u melone racogli i zitelli, pudete darà una risposta ch'ellu devenu esse elettu da u core di a frutta matura. Hè impurtante chì e zitelli sò chini e mancanza di mancu.

Appena chì e muntagne sò culligati, duveranu esse sicurezza, evuluzendu l'umidità è a cambia di temperatura. Questu hè megliu fattu in tempiu di l'estate di sece, mette in l'ombra. Se e manciari sò svantabilizzati, o sottusprozmente in un state maltu, questu pò causà a perdita di a so germina.

Cusì, utilizendu pruduttu qualitati per selezziunate e meloni di u melone per a sante dopu, in u futuru possa una ricchezza.