Palanga, Lituania

In u ovest di Lituania , in i costi di l'Oceanu Balticu, hè unu di i stili più famusi in u Balticu - a cità di Palanga. In più di riposu còmicu nantu à una spiaggia di città neve di un casottu cusgetu, i turisti prefettenu visità i so immubiliare interessanti, fassi in l'atmosfera romantica è fugate cun ella.

Lugares de interesse in Palanga

Parechji viaghji di a cità crescita dispunse da u passaghju da a strada cintrali di Jonas Basanavičius. In questa strada cobbletta pececenu interessà interielli strutturale, participà in festività, visiteti, fieri, rinfriscà in un cafe o un di i numerosi banchi.

In a ricerca di romanza, ricumandemu à andà à Pierce a lunghezza di quasi 500 m, unu di i simboli di Palanga, induve l'abitanti di a cità facenu passeggiati passi.

In a lista di ciò chì vede in Palanga, assicuratevi di includiri u Palazzu di Conti Tyszkiewicz. Questa hè una struttura eleganti, custruita in un stile neor Renaissance. Cio nettu chì in u palazzu hè un museu Amber unicu chì presenta una esposizione cù i formi di a petra, u so uritu è ​​i variità.

U bastimentu hè circundatu da un pitturicu Parku. Ippjanatu da l'architettu E. Andre, u parcu hè parechji più di 200 spezie d'arbusti è arburi.

Da u parcu pò esse vistu u puntu più altu di a cità - u Mont Birute, chjamatu u patronu di u focu santu. Priestessa Birute diventa a moglia di u prìncipi talianu. In a muntagna, ci hè una capella dedicata à Birutė, à u so pede, pudete vedà una petite fichi di donna.

Particularmente a voglia di esse da un altru simbulu di Palanga in Latvia - a Chiesa di l'Assunzioni di a Virgine Maria. Stu majestu edificiu, custruitu in u principiu di u XXu seculu in u stile neoghetticu, hè u stradale più altu di a cità. A so alte hè 76 m.

Invece l'appena ottumu, l'internu di a chjesa hè bela bella: hè stata dicurata cù murales in i muri, ieddi antichi, internu di marmaru, altare di ciumi.

I amate l'arti deve visità a casa-museu di u scultore lituanu A. Monchis, induve si prisenta una grande culliglia di e so opere.

Mentri in a cità di Palanga, pruvate à visità a custruzzione di l'antica farmacia, custruita in u 1827, andate à e villas "Anapilis", "Eulianu", "Villa bianca", chì rapprisenta a caratteristica per i costi di costruzione di u XX sèculu.

Mentre spentu vacanze in Palanga cù i zitelli, pruvate acquistà à a famosa Scola di i zitelli per trà l'abitanti di a cità, induve assai attrazioni di i zitelli, colti, culori è altri divertimenti sò situati nantu à u situ più grande.

Resto in Palanga, Lituania

Palanga hè a famosa cità spa di a Republica di Lituania. U settimentu si stende nantu à quasi 25 km long à a costa di u mari Balticu. Ancu à a fine di u XIX seculu, Palanga hà ricivutu a fama di "stabilimenti sanatorii" per aristucratici, ma oghje hè accessibile per tutti. In l'uspitali lucali è sanatorii (in Lituania, ci sò quelli di i meglii sanatorii in l'Auropa) i tratti di balneologicu è di fangu sò largamente usati. True, i cundizioni climatichi di Palanga cun un stracu pò esse chjama moltu: in l'estiu l'aria calienta à +22 + 24⁰C à l'averageu, è l'acqua di u Balticu righjunghji à u massimu di +18 + 20ɲє. Ma i turisti ùn anu micca paura di cremà è di soli, è l'acqua di mare si tenenu proprietà endurance. Propizziu utile è l'aria locale - hè satuvutu cù iodu è l'oliu di pinneddu di pinu à u boscu di pini di spiaggia.

I platti di Palanga, quelli parechji prudutti di cunferenza ricanuscianu, sò quelli di i migliori in u paese. A costa vicinu à a cità hè larga è spaziosa. I platti sò ben equipati, cuparti di fine fina fina è dune. I fanali di sport pò andà in voiu di spiaggia, vai in una bicicletta d'acqua o saltanu nantu à un trampolinu.