Quandu si sparghje u fragole dopu a vendita?

Surely everybody knows, o à u minimu sèntelu chì dopu a cugliera di fragole necessanu di sguassà u mustazzu. Ma ùn hè micca qualunqui chì sà di sicuru d'esse cut cut strawberry leaves after fruiting. Qualchissia dice chì hè necessariu, qualchissia vi contru à quessi azzioni. Per ciò chì ci vulete esse in podere è cumu si lascià da appena, aprendu da stu articulu.

Perchè u frescu

Comu regula, dopu a fruttu, i vechji foglie d'amuri cumincianu a giallu è giurizianu. Sò sustituiti da i novi foglie giovani. Hè necessariu per a fotosintesi normale è cuntribuiscenu à a furmazione di una cose di u annu dopu.

Cusì hè cunsigliatu per cutà veddi antichi. Anu micca portatu benefizièghjani à a pianta, ma ponu causà a diffusioni di fungi è altri malatii.

Cumu si puderebbu migliure in fragole dopu à colti?

Qualchidunu si dumandanu sese hè necessariu di trimma o pò pudè tagliate fragole dopu à colti? Sì avete una grande piantazione, dopu à pudè ogni cespugliu, sicuru, hè longu è difficiule. Hè facilitu per caminari un falce, ma tenite in mente chì avete da capisce una nova generazione di e cime, chì avè micca affettivu nant'à u ritornu di u prossimu annu. Hè megliu ùn esse troppu ghjustu è dà più attente à i frutte, è avè chjappu di sti raghji cù un segadori .

Invece, se vede chì e fogli di manca ùn sò micca affettivu di nunda, ùn sò micca manchie rosse è altre signu di a maladie, perchè abbandunate a vostra piantazione senza tocca. Hè megliu cà stazione.

S'ellu si in u giardinu sò parechje coppiu di letti cù foglie, ùn hè micca difficiule di cuticcerà cutidianu antichi farfaturi cù un tisei o un pruner di giardinu. Questu ùn vippe micca di sparghjimentu di e malatie è peste, ma rinfuccà significativamente u risicu di infezzjoni, è ùn avete micca d'applicà i prudutti chimichi.

Quandu si sparghje u fragole dopu a vendita?

Ùn ci sò micca stritti stretti è definite strette per a poda di foglie. Sicondu u timing di u fermentamentu è, per quessa, cugliera l'ultimu furmagliu da u lettu, pudete aduprà a poda di u lugliu o l'iniziu di aostu.

Hè assai più impurtante per fà questu correlate - micca sottu à l'arradichera, ma lasciate i zucculi à 10 cm. Allora lasciate i punti di crescita per novi rimessi. Inoltre, dopu à pudè, hè necessariu di nutriscia i pianti, alluntie u sòchiu è l'acqua propicia in li cameri.

Quandu si catturate fragole di u invierno?

Dopu à l'intruduce di u fresore di u veranu, ùn hè micca necessariu di cutà più di l'invierno. Finu à u vaghjimu, a piantagione deve esse in fine è in forma un arbulu cumplicatu. S'ellu ùn succede micca, u fruttu puderia frigorificà in l'invernu. E anche à u spaziu di u novu cucinu cultivatu in a primavera, ùn hè micca prublemà di acquistà un cultu, perchè i prudutti d'ariani ùn hè micca solu di ricuperà.

Ùn ci hè bisognu à succorsu à quelli argumenti in favori di a necessità di trimmerà e foglie per l'inguernu, cum'è pesti, malatie è perduto di e forze di machja in folla innecesaria è mustachi.

Cumu preparanu fiocche à l'inguernu?

I megliu azzioni saranu fertilizate cù fertilizzanti organici è minerali, sali pèrdite. Decontaminate a terra prima di a hibernazione pò esse fatti cù una solu suluzione di potassiu è di cendizzioni. Fate senza dependenza da esse tagliate u frescu o micca. U fattu hè chì e spori è patogeni durante a staghjone di u veranu sò spressi nantu à a terra è torna da tocca à a piantagione annu dopu.

Prima di u friddu, i fragole d'ognitantu sò bè ​​cù l'aghju di pinu. Questu avete da aiutà sopra ghjevi severi. A primavera, cù l'iniziu di u focu stabilimentu, sguassate i pezzi di mulch è i ghjovani rimesse pudarà svià à u sole senza impatti.

Se avete fattu tuttu u dirittu, un arbulu cun un rigalu sidu hè assicuratu di furnisce inverndu, è l'annu dopu fate un piazzu di novu cù una vendita excellentu.