Cumu l'acqua di pumati in a terra aperta?

A principal difficultatura à cura di assai vegetali hè in regnu propiu. Ci hè impurtante per observà a fine fine trà i rimi copie è a cultura inundazioni. U pumu in stu rispettu sò assai esigenti, perchè hè impurtante è dirittu à sceglie a freccia di questu avvenimentu, è ancu piglià parechje matte. Seranu discututi sottu.

Quantu volte à settimana per u tomate?

Allora, quasi sempri la formulazione di a quistione hè esattamente in questa forma, ma ùn pensate micca chì solu in tempu per pudete umietta u tarritoriu serà abbastanza. U fattu hè chì sta cultura hè bisognu di una umida di u mare in quasi u 90%, ma in u stessu tempu i so radichi scumpirevanu in pocu ghjorni, se l'umidità ùn si ne vanu.

Quì pudete dì di i pumati in a terra aperta, chì deve esse acquistata com'è un proverbiu: raramente, ma aptemente. In altri palori, una volta o duie volte una simana, pour tutti i pruduzioni hè a preghjudizzione bona. E perchè ùn l'acqua ùn puteva u pumadoru in u calore quandu u più frequente, ma pocu à pocu? Cussì di sicuru, stu tipu di purificazione di a terra hè unu di i più cumuni, ma per i pumati ùn hè micca bonu. Affinchera micca solu u crescita di a cultura, ma dinò a qualità di a crescita, è sultantu solu affettivu negativu.

In parechji manere, cumu si stalla in u calori, u funziunamentu di u tempu di creazione di u tomate. In diverse regioni, u calore hè ghjuntu cù grande lacuna, cusì hè megliu orientate à u periodu di a crescita di e pianti . Quandu avete fattu esse mudatu à u vostru situ è ​​hà postu, a pianta hè bisognu di terra sicura. Per quessa, pudete piglià un'urienu acqua. Stu regimu ripetirememu in u futuru, quandu u periodu di cunfruzione massima di frutti saranu. Intra dui intervalli riturnamu a ripprisioni duie volte à simana, ma abbastanza.

Pudemu l'acqua i pumati di sopra?

No menu interessanti interessante, perchè micca ogni cultura li piace à piglià una regula, è u tomate chjarle i razzi umiti, ma tuttifichi secondu. Pudete crede chì in a staghjone calore hè megliu aduprà tutte e pruduzioni cù u vostru capu in a sera, è perchè chjappà, ma avvèmosamente inghjustificà sta idea. Solu in l'arradichera, in i surdati. Pudete vede in cima, ma solu in u locu, è à u listessu tempu per vede se a humidità hà cadutu nantu à e foglie.

Ancu s'è decide di ricaricà a pianta da quì, quandu u soli hà digià stabilitu, ùn guarantiscenu micca a sicurità. È in u futuru avete da fà affruntà esse "momentu piacevule", cum'è testa tardi o credenze nantu à e foglie. È ricurdativi chì un forte flussu di l'acqua pò sfurallu a terra è esibitimenti i radichi, chì hè ancu preghjudiziale à u duminiu.

Quandu hè megliu per pate u tomate in a terra aperta?

Dopu, toccu l'acqua stessu. L'acqua colda da un pozzu ùn hè micca a megliu solu. A più simplice di risposta à a quistione, sese hè pussibile d'acqua cù acqua fredda, hè u fattu chì a temperatura di l'acqua è di a terra per i pianti di tomate anu, se possu, coincide. Se a terra hè calurata à circa 24 ° C, l'acqua da u fretu frettu hè chjaramente una decisione sbagliata. Ùn per nunda in parechje siti sò parechji bòlii per coglie l'acqua di acqua. Anu seranu l'opzione più ottimali: l'acqua hè assai più fina è pruvà a vostra piantazioni, è in un canna fussi calore in ogni casu.

È finarmenti, un altru micca un'interferente interessante - à quale tempore di u ghjornu hè megliu per pate l'acqua. Hè chjaru chì nantu à un ghjornu cale è calore, avete sempre à refuse l'acqua di una pianta, chì questu puderà micca solu per dalli. Ideale, questu hè prima in a matina, hè pussibule per a sera, ma almenu un paru d'ora prima di u grandi, perchè l'acqua pò trasiri nta l'terra. Sì a ghjente ùn ci hè un pezzu di tempesta nuvola, u tempu di regu ùn hè particularmente impurtante, postu chì senza u soli ùn ci hè risicu d'evaporazione di l'umidità prima di pudè assigurà. È da a strada, ùagliu è scurdate annantu à l'affittu ùn hè impussibile, postu chì senza accessu à l'aria, u pumadoru in u paisanu aperto hè uccisu da e radiche. A riga alternante, sdirtendu è ripusà i lagnanti daranu risultati excellentu.