Comu a cura di uva in questa?

Cosa da fà cù e rabidi in u vaghjimu - questa hè a question, eccitanti, senza dubbitu, ogni vintner novu. Per capiscerà cumu per a cura di a cascata di u raghju, i nostri cunsiglii aiutanu.

Uva cura in u vaghjimu

  1. In sittembri, a regola deve esse firmata. Questu permetterà a vigna à ripiglia più veloce è aumentà a qualità di u gruppu. 10-14 ghjorni prima di a migliurà di a cose, hè necessariu di rinforà queste fogliosità chì stablistanu l'uva di i raghji di u sole. Ma per ùn mancu disturbà u prucessu alimentariu, più di 5 foglie ùn ponu esse eliminati da ogni mannatu.
  2. In casu chì a vendita ùn hè micca postu propiu, è u tempu hà digià imprudentatu è ci hè risicu chì tutte e racina ùn sperà micca, unipochi di u gruppu deve esse eliminati. Questu avete da almenu una parte di a cose.
  3. U vittite in u vaghjimu hè una di e funzione chì intervene in cura di sta pianta. Si sò persuduti à a fine d'uttrovi è di principiu di nuvèmbulu è sò nurmalmenti cumminati cù refuggiu per l'inguernu. E staghji prupietà parechje scopi: prima, u crescenu di a vigna è a qualità di u culteddu sò regulati; in segundu, u raghju cruciatu sò assai più faciuli di coperà per l'inguernu. Gardener, chì faci solu i primi iniziali in a viticultura, hè megliu prunà e raghji sicondu u sistema Guyot. Solu dopu à dominarse tutte e funziunalità di stu sistema di furmazione ponu passà à altri, più cumplessi.
  4. Cugliera di u racini, passa à u so abbitinu per l'inguernu . A più simplice è più antica per salvà una vigna da a glaciali è di rimpruverari cù a terra. A manera più affidàbbili per sopravvivenza hè a raghja, prutetta per l'inguernu cù l'aiutu di un "coffinamentu di l'aire", quandu a pianta pianta nantu à a terra si tratta in modu sicurau da i capricci climati per tavule, culore di corsi è di terra. U racini catturini sò alluati in fasciati è misu tulassi in i zicchini. U sughjettu sottu à u raghju hè tutale cù una cullana d'espuri (10-15 cm) di foglie o humus.
  5. In u vaghjimu, u viticultori hà una altra volta importante - u trasfurmazioni di uva di malatie è peste. Apospiate u trasfurmazioni di u vignetu finu à a primavera, u giardiniore riesce à pagà per a so propria mandibula cù a racolta, perchè e malatie lamparà in modu di eperazione cun u vinu salvu protuberatu, è in a primavera, continuanu a so offensiva devastanti. A uva pò esse affettata per una varietà di malatie virali, bacteriana è fungale, ma a maiò parte di l'ovu hè di mildiu, sintesi grisu è biancu. Aviti l'aiutaghju aiutanu à spraying uva in u castagnu cù fungicidi è una suluzione di sulfu di cobre. Prima di pulita, rinfrescenu i fogli, è parte di a vigna, chì devenu esse credendu.
  6. Puderanu a fundazioni per una bona racolata di uva in u prossimu annu pò esse fattu cù l'aiutu di l'alimentazione curretta. Chì per alimentate a viticuli in u castagnu? In i primi ghjorni di settembre, hè necessariu di produzzione foliar top dressing of uva. In a so qualità hè statu introduttu u purificatu d'acqua di superfosfatiu è sal di potassiu à a rata di 20 è 10 g / m². À questa mutazione, pudete aghjunghje unu di i microelements: boron Acid (2,5 grammi), sulfate manganese (2,5 grammi), sulfate di zinc (2 grammi), molybdate ammonium (5 grammi). Puderete fugliallu in modu seccu è in acqua (40 litres d'acqua per 1 m2 di vigna). Duranti a culletta di vaghjimu di u duminiu in u vignetu pò fà abbius organici (excrementi d'ave, manure, compost). Ùn fate micca più chè una volta cada trè à quattru anni. Cù a listessa periodicity à quandu u vaghjimu, davanti à l'abbitanti per l'inguernu, i raghji sò furnuti da pustule è di fugliu (25 grammi di sulfate di potassiu è superfosfatiu per 1 m² di vigneto). Cumbattu l'uva cum'è custa: à una distanza di 50-80 cm da u machadi cavu un fossu o fossa 50 cm in u profunnu, fate l'addumpu è digu in questu.