Plantendu dàli in a primavera

À manera di fà plantà dapeli in a terra à a primavera, ùn hè nunda complicata. Serà abbastanti per observà unepochi regule simuli di pruduzzioni in tuberculi, è prestu questi i fiori brillanti si distenu u vostru infartu. Ci hè trè tippi di dàlias - prima, mediu è tardu. Varietà early è medie pò esse cuminciati à ghjudiziu in a mità di marzu, ma, sicuru, micca in u sular. Per fà questu, avete bisognu di cuntenutu chinu di terra di nutrizi offesa.

Quandu pruvenemu dàlii in a prima primavera in cuntenituri, questu ci ci permettenu di ottene una pianta floricultura prima ch'eddu si era pittata direttamente in a terra. Sti fiori sò termofili, è di dàniii à e piantà in a terra in a primavera ùn cuminciò micca nanzu di principiu di u maghju. À varietà medie è tardi, u ghjornu in cuntenuti ùn hè micca necessariu, avè da tempu di splendore in u tempu è fora di l'altri, siddu ùn si poverà micca u tempu di u sembra.

Cume a pianta dàlias in a primavera?

Prima di tuttu, i tuberi sò devenu esse preparati per u duminiu. Hè custrutta in a limpieza di i pezzi danucchi è dividendu in parti di un grande nudo di u tuberu, chì hè statu excavatu in u vaghjimu. Per fàmpule in un burcu, abbandunate dui tuberi cù sprouts. Questu cundottu una pianta forte chì dà una gran quantitata di capi. Se si abbandunate una quantità maiò di i nòguli, danu una gran quantitata di piantini chjucchi chì interferiscenu cù u sviluppu di l'altri è micca nunda di bè chì vene. I posti di taglioli sò alluminati cù carbulu.

In casu chì qualchissia di i tuberi puderà o tenite qualchì danu, deve esse sparitu in modu sicuru per ùn esse micca infuzzione di risiceri sani. Per fà questu, sò siparati da e parte sana cun un cutidianu filu, è i tuberi restu chì vanu à u piantaghju sò ammugate di una mezzo ora in una solu suluzione di permanganate di potasio.

Dopu à quessa, i tuberi sò deve esse datu uni pochi ghjorni per adattà à a temperatura di vicinu è svegliate i rinu, se i rimjiet ùn sò micca mudificate in creazione. I tuberculidi sò sbagliati cù una quantità petite di terra furiosa fresca o serraguna è ben umida. In u ghjornu, cuntenenu cù e tuberculidi sò stati manteni in l'invernu o in l'aria, ma micca sottu a luz di u sole, è per a notte in entre in a stanza.

Quandu u spicu calda à 10-15 gradi, pudete dumandà a pianta dahlias in a terra. Per questu, o i groove sò fatte (pusendu i tuberi à a stessa lunga), o toti (chì hè più cumentu è micca cusì penoso). A distanza trà e piante dependa da a varietà - u più altu u montu, più duverebbe esse. Per i variità stunted, pudete retrocede circa 30 centimitri, è per i gianti, 80 centimetri sò solu fà.

A prufundità di u bursale hè di circa 10 centimitri, u tubbu di girone ùn deve esse sipuntutu in u locu. Sì u pianu hè seccu, si deve aghjà abbastanza direttamente in u burchju before planting. I noduli sò pianificatu orizontalmenti, perchè chì a pianta cresce un sistema radicali putente.

Cuscini per a dàlii di primavera

Dopu chì i dàliesi sò piantati, ùn l'anu micca troppu troppu cunsigliu cù i vostri cura. Hè bastatu à tematichi di i biscotti chì sò piglià nutrienti da a tarra. L'acqua ùn hè micca particularmente necessariu, perchè in primavera u solitu cuntene ancu una cantina di umidità. Una eccezzioni solu pò esse u clima caldu in Mai. Doppu a rega, ci hè necessariu di liberà a so superficia nantu à e piantazioni, perchè l'oxigenu puderebbenu fà entrì in ellu, è ùn ci hè micca alcuni cuncorsu per l'sgrossata di u più verge.

Quandu i piantini sò suficientemente cultivati, hè bisognu di abbandunà solu dui di i frutti più putenti è duranti u tutale di a vegetazione per fà pasynkovanie per piglià maiori. Ùn pudete micca abotu i fertilizatori in prima primavera, altri ch'ella a pianta addivà una grande massa verde, ma i fiori saranu chjuchi.