Sarafani - Summer 2014

Dopu l'estiu hè un tempu di u sole di u sole. À questu tempu, a ropa più famosa hè quellu chì ùn mancu disturbu i movimenti, hè a più còmode, ma ferma bella è eleganti. Hè state sarafani stylishi in l'estiu di u 2014 i pruduttori di a moda chì predichenu per fà divintà favoritos di a stagione.

Sarafani è stile 2014

I pruduttori è stilisti di moda, in particulari quiddi chì travaganu in stile urbana , recomendarie cumprà uni pochi sundresses è ghjucà cum'è una basa per un utopie di uttini. A moda in u veranu di 2014 à l'altu di a pupulità aspetta i sarafani à u pavone. Unu d'elli deve esse circate necessariamente di satin naturale o liatu in etnu. In 2014, hè permessu di utilizà belle sarafani di l'estiu, ancu cum'è ropa di l'uffiziu. In questu casu, avete dà preferenza à mudelli stigghi di monocromu in tons pastel o sarafani kipno-bianchi cù elegante russu trimu in u vechju stilu Russo .

E giovani nubile dilicati in u veranu di u 2014 vi fannu prestu attenzione à i sarafani curtu. Hè assai popularii sò mudelli monocromi senza dettagli catichia è cù una decorazione chì dà una gràzia è a tendernessa speciale, da u lacqueru à u tonu di u teatru principale. A moda in 2014 seranu ancu i sarafani di l'estiu romantica fatti di tessuti finti, chì vanu cù un mudellu complexu di u collu, un stufa o corpu è una bundanza di flounces, dobres, ruches, pelerine. In quelli mudelli, parechji tipi di decoru seranu significativu - ricami cù cunte, rini, sita; incrusciati cù stati è appliques; Inturnicate nantu à lichte o suciale nantu à e frenu di un cintura è di striscia; stivi asimmetrici.

Una di e tendenze di a staghjone di stiudi serà u lacciu è u tessuti furmagliati. Prudenti in moda in u veranu di u 2014 saranu sarafani di tela bizzaglia.

À una festa o una celebrazione, una alternativa adattata à un vestiti cun vestibule pò esse fatta da i sarafani in lignu. Fate da varias steezzi di chiffon più ghjustu cù rintiddante cuntrastante, sti sarafani seranu assai impressiuni. U caprettu hè una altra moda di sta staghjone di l'estate. Questi sundresses pò esse spuntate da un tatu mondu o tatuu pò esse culleghji cuntrastanti, cunnettazione cunventu di tessili monofonii cù tessili stampati.

L'imaghjini di ogni donna hè stata dada un chic speciale da una sirafanata longa o A-line cù una schernu americana. In questi muduli, l'imprenzia vi parezza perfetta, induve u patronu in una farina petite à l'invechju addiventanu brillanti è bagnu maiò.

Molt diffirenti è a paleta di culore di i mudeli apposta di sundresses d'istati. Pane pastellassi tradiziunali parfizie cù e culori brillanti - russu, aranciu, limone-giallu. Una attenzioni particulari in sta stagione ricevenu in u circondu in un colore rosso. E, sicuru, in a staghjone di vacanze estiu, u celu blu, satued, è u culore di l'onda mare hè assai pertinente.

È una novità più di i diseggiani. In u veranu di u 2014 in a moda saranu vistiti è sarafani in retro style. Hè propiu mudelli fittizati cù speddi largu è sputitori di fianchi di ghjinochju in l'stile di l'anni 80 di u seculu passatu. A cìnima sottutata dà a siluita più feminità è rinforimentu. A sola diferenza tra i mudeli moderni hè chì sò fatte di tessili caru cù stampi brillanti è cuscienti. Cumu cù i scarpi di tacchi è ghjuvelli carichi, tali vestiti - sundresses venerate cusì particulare avantuventu.

Veranu sorpresa

Certi disinfettori sò prupusiziunati à usà tejiet liquidi per vestiti d'estivi è sarafani. Perchè ùn hè micca? U vestutu nettu o sundress pò esse assai efficace cù l'accessori brillanti, i sacchetti è i scarpi, in particulare cum'è un vestitu di notte.