Pakhira aquatika

Pakhira aquaticu o aquatic si riferisce à i pianti verdi di a famiglia di i baobab. Hè un arbre in bèmbulu. In l'ambienti naturali (in America Centrale è Centrale) si crede nantu à i prossime, è fiori cù belli fiori bianchi. Sutta a cundizzioni di u crescente in a casa, ùn hè micca coperta cù inflorescenza, ma questu ùn reduvi l'interessi di i viticultori.

Da questu articulu hà da sapè cumu quale cura hè necessariu per l'aquatica di pahira à u crescente com a pianta.

Curingu di aquaria pahiri

  1. Per u crescita nurmale, u fiore ci vole luminiscenu diffusione, dunque hè megliu per piazzate nantu à u ventu di l'oeste o di l'est. Sceglite un locu per ellu, deve esse cunsideratu chì u pahir pò manighjà pocu corsi è a proximità di e batimenti calefichi.
  2. À l'estiu, a temperatura hè di ottena à + 25 ° C perchè hè ottimali, è in l'invernu, hè necessariu di sustene + 12-15 ° C.
  3. In genere, a pianta pruvede un regnu moderatu cù acqua cuttimi lattice, dopu chì a so top layer di u locu hè seccu. À tempu fretu ùn pudere micca acqua più cà una volta a simana. Hè megliu per valdi l'acqua in a panetta. Se a stanza hè bassa in umidità, i foglie di a fiora sò spuljati cun regularità.
  4. In u trasplante annuali, solu l'educazione ghjocu pahiri hè necessariu. I parcorsi maturu passanu ogni 3 anni. Ci hè solu per fà prima di principiu di aprili. A pianta duveria esse in bassonti vaccini cuntere di terrenu per diverse tipi di dracaena o palmi, cù un impositu mandatu di drenagiu.
  5. Sta pianta ponu esse datu una forma decorativa. Per fà questu, hè necessariu di trimà e rami chì si stendenu in a primavera.

Riproduzione di a pahira

Hè detta:

Per evitari di e malatie pussibbili di u pahira, tutti i raccordji di cura di a so duverebbe sia seguita.