Obstinacy

Per ghjunghje l'aiutu di ghjustu, avete bisognu à avè cunfidendu in sè stessu è in i vostri capacità, sia stabilitu; ma micca cunfundite u prughjettu cù stubbornness. Sì senza qualità qualità di caratteru, hè difficiule di ottene u successu propiu. Tutte diligenza è sforzu seranu in vain se, dopu à ogni fallimentu, rinunziassi. Per quessa, a fiducia è l'affrontazione hè necessariu per ottene e migliurà risultati. Ma quì u principale hè di avè un sensu di prupurzioni è sensu cumunu. Dopu tuttu, una fiducia eccessiva pò danate, perchè pò degenerate in u narcisisimu excessiu.

Trastevere hè una natura difficiliità

In a cumunicazione è a cooperazione cù e persone, hè impurtante è capaci di truvà cumprendi. E a prisenza è a manifestazioni in a natura di a tistarda hè a causa di u cunflittu. Bastamente, i persone teneanu un caratteru difficiuli. Ùn vò micca volenu l'avantaghju, ma stand up confidently, ùn vole micca à sente un altru puntu di vista. Questu hè seguitu da caprici è tossezza. Tali populi adulti ùn anu micca per elli, ma, per contru, repele. Questa puderia grandamente dannà è dannu a reputazione di una persona seria. Allora una pregunta lògica sviluppa: "Cumu si tratta di a tistarda"?

L'obstinenza hè psiculugia

Per risolvi qualunque prublemu, bisognu di scummigghiari a so causa. Bastamente, e persone "eternamente stubbornu" sò cusì per via di a so dispostura per cuncorda cun una opinione diferenze di elli. A persunale ùn averebbe micca diverse suluzioni à u prublema. Stoppu solu in u puntu di vista praticu è ùn vede micca l'altru pussibuli. In cunseguenza, i cundizzioni cumuni di a tirannia, terza:

Ci hè una lista di esercizii, cumu per esse rimettutu di stubbornness:

  1. Pudete in u locu di a persona cù quale u disputa risuratu. Forsi, nota per voi altri assai cose interessanti chì ùn sò micca nutati prima.
  2. Interessi di l'opinioni di l'altri populi. Allora truvate una alternativa.
  3. Va per un cumprumissu. Quandu fate questu ora, serà più faciule per voi per fà in un altru.
  4. Pruvà cumprà una altra persona.
  5. Pensa per quessa chì questu hè ciò chì u vostru amicu suggerisce. Forsi hè veramente cunfortu, prufittu è prufittu?
  6. Fighjite à a question da sfarenti angles. È a suluzione à u prublema hè da un altru angulu.
  7. Sò scopu.
  8. Sò guidati micca da i emozioni, ma di ragiuni.
  9. Ùn pensate micca chì, se cambiassi a vostra vista di certe cose, tù pèrdite. No, perversi! Questu significa chì vo divete più intelligente, cresce è sviluppà. Ùn si sìanu timori.
  10. Ricurdate, per admittà i vostri sbagli, ùn hè micca a lotta.

Cumu supranvià è sopra a tereza?

Se u vostru interlocutore cuntene persistenza è persu, riguarda:

  1. Stay calm! Questu hè assai impurtante.
  2. Pensa, forsi sì discuta nantu à a listessa cosa?
  3. Ùn risite micca l'aggressore. Ùn andate da un omu stubbornu.
  4. Fighjite sapete chì sèntenu a so opinion. Pregu u pudè avè avutu a tòia. Forsi una stima objettiva a forza di vede a situazione da l'altra parte.