Merlion


A ghjente hè sempre stata cun símbolu, signu, associu è vintu trà elli. Oghje metropoli maiò anu ancu a so propria seria associu: à l'esurtazione di u Coliseu pensanu à Roma, se u Kremlin hè qualcosa di Mosca, a Statua di Libertà hè solu New York. L'isula, u statu è a citadella di Singapore hè simbolizzata storicu cù Merlion, altri si hè chjamatu Merlion.

La Legenda di Merlion

Ci hè una leggerissima leghje a quale l'isula hà una guardia in u mare - un grandusu monasteru cù una testa cum'è un lione è un corpu cum'è un pisci. E si a spiaghjera hè in periculu, u monasteru s'arrizza da l'acqua è i so ochji ardenti distrughjanu ogni amenaica. Stòricamente, sicondu a cronica, si pensa chì u primu regulu di Malàbia in una costa pocu amica di l'isula Tumasek hà scuntutu un leone grandi. Oghje ghjughjenu in luttari, i rivali si guardianu à l'ochji è in pacificamente parted. Dopu questu, l'isula fù custruita a prima cità, chì hà acquistatu u nome "City of Lions". Questa hè a prima menciónu di Merlion è Singapore. Linguisticamente, a parola "Merlion" hè una cumminazzioni di a parola "sirena" - sirena è "lione" - leone, chì hè in cunmbura un simbulu di grandi putenza è una cunnutazione enormi di a cità cù l'elementu di u mari.

In u 1964, u Patrimoniu Turistimu di Singapore hà urdinatu u famosu architettu Fraser Brunneru u emblema di a cità. Dopu à 8 anni, sicondu i so bocciuti, l'scultoriu Lim Nan Sen cast l'estatua Merlion, stallatu nantu à a spiaggia à a bocca di u Riu di Singapore vicinu à u complexu hotelulari Fullerton. Sicondu l'autorità, a cità deve avè un veru urugginale originale. Merlion hè illustratu comu una criatura formidiosa cù u capu di un lione è in u corpu di un pisci, è un gran currente di acqua splashcia da a so bocca. A statua concreta era quasi nove metri d'altura è pianu circa 70 tunnillati. In u primu ghjornu di u 1972, a ceremma di inaugurazione di u Parque Merlion hà presu . A strada, micca quellu da l'estatua principale hà stallatu dopu un "cub" di trè metri simili.

In u 1997, u Ponte di l'Esplanade nantu à u strettu hè stata creata in Singapore, è Merlion ùn era più visu da u mare. Uni pochi anni dopu u simbulu di Singapore si era trasfirutu tramuntana da 120 metri. In u 2009 Merlion era in parti distrutta da u lampu, ma prestu hà statu restu completamente. In seguitu, in l'isle di divertimentu di Sentosa hà custruitu una copia grande di u simbulu cù una altezza di 60 metri. In a statua cu un ascultu ci sò e cazulettes, un cinematograficu, un museu è e duie platformi di visualizazioni: in u 9u in u mandibule di u lione è u 12 di u so capu.

Cù l'avventu di u simbulu di Singapore, u flussu di turisti in l'isula hè statura in millioni. Ogni annu, u nùmeru di prughjetti unichi d'altru valuru hè criscinu quì, cum'è u complexu turisticu di diamanti Marina Bay Sands cù una grandi piscina nantu à u tettu .

Cumu ghjunghje?

U simbulu di a "cità di leoni" si trova vicinu à u ponte di l'Esplanade. Puderete trasportu publicu, per esempiu, cù l'autobus No. 10, 10e, 57, 70, 100, 107, 128, 130, 131, 162 è 167. A questa hè OUE Bayfront. Pudete salvà u 15% di a tarifa cù i mape elettroni è particularità Singapore Pass turistiche è Ez-Link .