U ventu si metti in una situazione vera chì saria Michelle Obama è a so figliola maiò Malia

Michelle Obama cù e so figliole Malia è Sasha è a so mamma Mariana furna versu l'Spagna. À l'ariaportu in Madrid, a famiglia di u presidente di u SU era chì aspittava una sorpresa spavintusa. Quandu e donne abbandunà u pianu, un ventu forte fighjatu i pierdiciti finti di a prima dama è Malia è anu cose più più.

E robba inutile

Per viaghjà à Madrid, chì finìu a tour da a donna di u presidente, organizatu in supportu di u sviluppu di l'educazione di e fugliali, Michelle Obama hà vistitu un vestitu tutale di Proenza Schouler cun una falda volante, è in Malia hà statu un vestitu corpu a rotunda incù un fier di Nasty Gal. Tutti i vestiti ùn eranu dissenu à u clima ventu è una pudere forte era quasi una secca di bellezza.

Leghje ancu

U picculu momentu

Michelle, passendu à a scala, pruvatu à trattà cù i capelli chì cuprìanu a vista è da a parti si vutava com'è Marilyn Monroe cù una fasgje. Fortunatamente, a Sra. Obama hà in tempu chì capite chì ci debite degummà quì u coddu.

A figliola di Barack Obama era in una situazione più difficili. L'arriccinu di un vestitutu curcu è si n'occasioni per svegliu, è cusì Malia avia de custarnà sempre u so fondu.

Sasha Obama, cù a so manu era un tatuu fattu cù henna, è a so avutru Marian Shields era più furtunata. Ùn avianu micca spiriminta di difficultà assicurata cù u ventu, perchè si mette nantu à vestiti eleganti è stretchi.