Cumu attaccà un crochet?

Beret hè micca solu un bonu toccatellu, chì hè assuciatu à e donne francesi, ma ancu un accessu còmicu è di moda. Sempre hà datu un visu femminili un pocu di rumanzi è cunfinimentu.

Ripiglià i nostri mani

Prima di vultà à a tenda per una boite tipica, valuta à pensà - invece di vede dinò una capita femina? Dopu tuttu, una cosa chì hà e so propria mani tenete assai avantasate! U vantaghju più impurtanti hè chì questa muntagna sarà unica è hà da cumpletamente tutti i vostri preferenzi è gustos.

Per una certa raggiuni, a so capetta hè spessu associata cun un capigliu luminoso per u periodu primavera-oghje. Ma questu hè tantu strettu è banale. Pudete cunnette micca solu a demi-stagione, ma ancu caliche cibo boite. Per u palcu di l'aiuta veranu leggings cajulati, per versione in l'invierno - densità insulata. L'invintà hè sempre in moda! U cappidduzzu in opera hè un crochet ùn ùn abbandunarà micca quellu chì hà indiferente.

Inoltre, per manicurite chì sò ancu ligeramenti familiarizati cù a tecnica tècnica, ùn sarà micca difficili per vincere l'alberi d'estiu o di l'invernu cun un crochet.

Per fà questu, avete bisognu: filamenti privati ​​(a maiò spessu preferenza hè datu à lana), filamenti di filmu, seda, zinelka o soutache, ganciu per triccò. È ancu minimu sapori di u ligame cù l'aiutu di un ganciu, una struzzioni è un pocu tempu.

A preparazione di

Prima, decide ghjè u male di muntagna qualchissia. Unu di i punti mpurtanti - a scelta bona di u filu per tela. Per muddi muderni, pudete usà lignite, serate, filamenti di cuttuni, cù lurex e senza. In casu di dubbiu, cuntattate u cunsigliu in a tenda è ellu vi diciarà a mellor l'opzione. In u stessu locu, fate definisce u colore di u pruduttu futur. Avà in moda di l'accessori brillanti, ùn esitò micca e selezziunate un filu di colori brillanti.

Dopu chì sceglite u style di i capelli futuri è u materiale per questu, hè ura di principià a puntata.

Accuminciamu a puntata

Cumminciamu a puntita di muntagna da u mezu. Cercu selezziunate cinque circuiti d'aire è i chjusu in un anellu, in quale custituiscamu assai i culonni senza crochet com fit. Dopu à quessa, avemu puntatu in una moda spirale. Cù un intervalu di un loop, aghjustà duie bars à ogni puntu.

Cunsigliate u livellu di u filu. Se u filu hè prima, aghjunghje bastone, cù un spaziu, fate pocu menu. A terza fila hè aghjuntu à u listessu intervallu in u locu. In tutti i ranchi successivi, l'aumentu serà più freqüente. Quandu e civetelli sò attaccati cun un crochet, hè impurtante per i principianti à aghjunghje i loops è vigilà bè chì u circhiu ci hè rinu.

Per piglià quandu hà veramente bella, u principale hè di aghjunghje parechji puntu in i fili cum'è aghjuntu in a seconda fila. Hè megliu quandu a distanza trà e colonnate ferma u listessu induve.

Allora, quandu u cerculu di fiorelli hà righjuntu u valuru necessariu, avemu avemu un puntatu uniforme, senza aghjurnà culonnii di 4-5 cm in fine. Dopu avemu principiatu per riduce u numeru di cicli. In ogni fila sguassate parechji cicli. Ricurdativi di l'uniforme scrittu cunnessu! Avemu ancu appricàtu quandu hà dimissioni i culonnii. Inoltre, per apprictamentinariate una fiorta, assicuratevi chì a coluna aghjustata ùn hè micca sopra à l'aghju aghjuntu. U stessu hè veru per cuminciari dimucritti.

À l'ultima tappa di puntata, rinfriscà i bastone finu à chì a fiora ùn hà micca ghjunghje u prezzu sceltu in cunfuranza cù a cima di a testa. A catturanza hè cumplettata per mezu di variate fila densi. Dopu quì, pudete deordu a vostra pigliazione cù cintes, perdi è altri elementi decorattivi à u vostru gustu.

A manna originale hè pronta!