Ariana Museum


Ginevra di Lusitanu hà chjapputu di parechje cori di curienza di viaghjatori. In u vostru pudete truvà molti di interessanti attività è scursioni. Unu di l' immubiliare di Ginevra in Svizzera hè u museu Ariana (musee Ariana). Hè statu famosu in u mondu per a so straordinaria reta di vetru è prudutti ceramichi.

In unu di i migliori musei in Ginevra , compulsione di visita, più di 20.000 exhibiti di cultura di l'Europa, l'Asia è u Mediu Oriente hanu aghjustatu. Simile ùn trovi micca in u mondu sanu. Elegante, incisione di gravure, è a so forma di i prodotti di vetru, certamenti admira. U bastimentu stessu di u museu "Ariana" hè un vindianu rappresentante di l'architettura è amaze à tutti i passati cù a so bellezza.

Da a storia

U fundatore di u museu hè u famusu cuncursore Gustave Revillod. In a so collezione persunale in questa data ci era digià più di 5 mili spettaculi interessanti, cusì à a fine di u XIX sèculu ellu decide crià un museu per elli. Gustave hà hà amatu à a so mamma, in onore di questu l'edificu hà u so nome. Dopu à a so morte, u bastimentu, cum'è queste tutte l'esibiti, trasiu in pussidimentu di Ginevra. Questu hè chì Gustave hà urdinatu in a so vulintà.

In u 1956 u costruzione hè stata riformata è diventera u museu ufficiale di Viti è Ceramica in Ginevra. In u 1980, hè stata creata un attellu pè a ricustruzzione di l'esibiti, è da u 2000, u palazzu cuminciò à cullizzioni una cullizzioni di vitra, chì hè sempri replenished cun specimens raras.

U Palazzu è i so esposi

U museu Ariana si trova nantu à u territoriu di un magnificu palazzu, chì hè fatta in u stilu di u Rinascimentu Italianu. L'architettura simplici è raffinata di l'edificu attrae l'attinzioni di tutti i passatori, è un pianu cedaru in u museu aghjunghjenu u so amicu. Ogni visitante à u museu ùn resta micca indiferente à a cupola di vetru di u palazzu, a assai abbundanza di i mura è e culonie stà una storia di pocu chì vi dite à a guida.

Dintra u museu pudete apprezzà l'elegà di i servitori riali, fate a festa di l'alfareria medievale, cunnisciutu da a tradizioni antica di torna è i primi strumenti di u travagliu nantu à u vitru. A cullizzioni di u museu cuntene elementi incridibuli: ghjucari di vetru, manichi di porcellana è ghinocchia, amuletini di arcane è canelli di canzoni. Tutti l'avè causanu assai interesse è assai di emozioni pusitivi. In l'expositu museu sò distribuiti d'aprinu l'epopea, per ogni una stanza separata hè attribuita. In u cartulare, ci sò più vechji chjuchi chì sò cunghjuntati cù un corridor.

Cume accade à u museu?

U Museo Ariana ùn hè micca difficiuli di truvà in Ginevra . Pò esse assicuratu da u trasportu publicu o un vittura privata. I buses numeri 5, 8, 11 è 18 pò piglià à u museu. Ci hè una stesa di trammi vicinu à questu, à quale u tramu N ° 15 pò liberà.