Cume diventà un studente eccellente in a scola?

Se un zitellu hà un desideriu di divintà un studiente bellu studiente - hè felicitu. Ma prima di cunsignannu l'usu di diventà un annunziu honore pupulari, hè necessariu di scummigghià perchè ellu bisognu. Un bonu mutivu hè u disghjettu per sapiente forte. Una evaluazione eccezziunale, cum'è l'obiettivu principale, ùn hè micca u desideriu adattatu, postu ch'elle ponu minà micca solu u sistema nervuali di u zitellu, ma ancu a salute fisica in generale. Circundendu ciò chì l 'alumni ùn deve fà per corriggerà i qualificazioni è diventà un studente eccellenti serà discutitu più.

Attitudi pusitiva

Per piglià a furmazione diligenti hè necessariu in un bon animo. Cumu ancu bè trattatu per tutti i prufessori. Comu pratica vi mostra, u sapienti di u subjecte hè spessu associatu cù simpatia o dislike per u maestru. Se u zitellu hà un scopu di sapè perfetto, hà da passà per a so propria barrera per una difenda di disprezzu pussibuli per u maestru è studià travaglià u materiale ch'ellu descriva.

I Corsi di qualità

U puntu più impurtante per quelli chì volenu esse un studiente excellentu fa a facultà. Ci hè ancu alcune qualchì regule simplice chì farà i travagghi più qualitati.

  1. I tarritorii chì sò studienti per l'autore studiatu deve esse realizatu da l'studiente di u ghjornu chì si dumandanu à a scola. Questu ferà possibili ripetiri lu materiale prisentatu da u maestru in l'aula nantu à i pezzi freschi. Avè principiatu l'assignatura solu dopu à pochi di ghjorni, pudete scurdà i punti impurtanti da u materiale chì hè stata data in a lettura. A ghjustificazione puntualità di a cumpagnia fate facilmente a risolvibilità, sopramente se hè qualchì problema di math.
  2. I poechi o raccoltivi chì sò datu per a memorizazione di core, ci vole à esse u ghjornu chì si dumandenu. Prima di u ghjornu, quandu deve esse leghje in a classe, i poemi vole ripetitu. Stu studiu di u materialu permettenu à esse cumprumendu megliu è micca sminticatu immediatamente dopu chì hè statu infurmatu.
  3. A attenzione particulare deve esse dati à e missione orali. Molti studienti errata cunziditu chì ùn sò micca impurtanti. S'ellu ci hè un desideriu di acquistà una bona basa di a cunniscenza, i paragrafi di i libri di testi deve esse leghje è ripetutu in u quantità indicatu da u maestru.
  4. I tarritorii in matematichi, quimici, fisica è altri temi equalizificanti chì sò cunti sò cunsigliati da cunsigliu. In queste scienzi, nò l'assimilazione di qualcosa materiale, hè carcu di una malincipente di l'essenza più grande. Li teoremi è i leghje ùn devenu esse scrittu, anu da esse disassembledu finu à ch'elli si sò capitu è ​​cappiati.

Nisun timore di dumandà dumande

A cunsiglii per addivintari un studiente ungliu hè a lotta cù teme à dumandà u dumande à u maestru, se qualcosa ùn sia micca chjaru, è cù u timore di ridiculiserie di parechji.

U scuventu hè bisognu di capisce chì e dumanni dumannati da u maestru, se qualcosa ùn sia micca chjaru, ùn mancanu nunda di curiosità. À u cuntrariu, a so aspettu significa chì l'studiente hè interessatu à u sughjettu.

U maestru sempre stà sicuru è spiega ancu u materiale, è questu questu l'oportunità di capisce micca solu per ellu, ma ancu più qualitati per apprendre i sviluppari temi di e lezioni.

A rutina ghjurnata

Una di e cundizzioni per quantu hè ghjustu à studià à a scola hè di osservà a rutina ghjurnata. I momenti di regiu sò impurtanti solu in a distribuzione di tempu libbira per rispargiarii licei, ma dinò per u corpu per funziunamentu è permettenu à l'pupilà di mantene a bona felicità è bon spiritu durante u ghjornu.

Ughjettimentu, lunch, cena, u tempu è u so tempu di piacè esse claramente marcati. Sulu parechji ghjorni di sforzu nantu à parte di u studiente farà u so corpu in cunfurmità cù i reguli di reguli.