Perchè un figliolu chianci in un sognu è ùn svegliate?

Tutti i genitori ghjovani sò bè ​​cunsigliu di u chianu di u so zitellu in a notte. In a maiò parte di i casi, i lagrimi di migghiuri sò bè ​​leggettati - u zitellu pò esce da u dolore assuciatu cù i denti cutteri, o colic in u panicu, è per una quantità di altre razze.

Certi timi e donni anu avutu chì i so figlioli chianci in un sognu, mancu esse risposte. In questa situazione, i genitori ùn capiscenu micca ciò chì hè passatu à u zitellu, è cumincià à pinsà. Unipochi di stannu svegliate u mulinu à l'intermediu di a notte, mentre chì altri, à u cuntrariu, sò temutu è pruvate micca di tuccallu. In questu articulu avemu dettu perchè ghjè un zitellu sesu chianci in un sognu è ùn ùn svegliate, è chì deve esse fatta in stu casu.

Perchè un criaturu chianci in un sònniu, ùn esceva?

I scienzi sò pruvatu longu chì i zitelli ghjovani accumincianu a vìdiri amuri dopu à cumientu cum'è per 3 mesi. In a maiò parte di i casi, a causa di a notte chiancennu, chì u zitellu ùn si pò esse risate, diventenu certi sònidi. Stu fenominu hè perfetta cù u normale è si manifesta in tutti i nostri neministichi. Ci hè ancu un nomu specialu - "a ghjurnata fisiulogica chì chianci", chì si carattirizza solu un fenomenu tali.

Inoltre, quandu, durante u ghjornu, u zitellu hà ricivutu assai impresi novi, ùn vi maravigghiate chì in a notte brionna in u so sonnu. Hè a notte chì u core di u zitellu natuvulu prucessa tutte e cumpetenze è l'infurmazioni chì ellu hà ricevutu. Pruvate micca di permette chì in a seconda mità di u ghjornu, i migghiuri eranu stati emozioni innecessarii, visitate i lochi piacè solu prima di pranzu, à a sera, passanu un pocu di tempu quantu bisognu.

Un altru raggiuni perchè un zitellu cumincià à chianci in un sognu, senza escezione, pò esse una spezia di verificatu, hè una momia vicinu. Se u zitellu hà constantemente cù a so mamma, ùn pò micca esse faciale quandu ùn si sentenu senza cuntattu cun uccisu.

In ogni casu, se avete chì u zitellu babbu in un sognu è ùn si svegliate, ùn mancunu immediatamenti à u lettu - in a maiò parte di i casi, u zitellu hà da pudè calmu calore rapidamente. S'ellu ùn succede micca, pruvate almenu un pocu di tempu per dorme cù u zitellu, u probabilmente chjaru, u zitellu ùn hè micca capaci di dorme siparatamenti in u so lettu.