Ricusa di vaccinations in l'uspidale

Tanti mimi, dopu avè intesu parlà di i periculi di i vaccinati, decide di ùn aduceru micca. Ma quellu di tutti sapi manera di fàlule bè è quale hè a forma di a dichjarazione di u rifiutu di vaccinazioni.

Ciò chì deve esse guidata quandu scrivite una candidata per u rifiutu di vaccinazione?

In a Federazione Russa, a Legenda Federale N ° 157 "A l'immunizazione di malatii infizziosi" dici chì i citadini chì residenu in Russia anu u dirittu di refuse vaccine (Articulu 5), è ogni tipu di vaccination à minori pò esse realizatu solu cun l'accunsentu di i so parenti (Articulu n. 11).

In ogni casu, puru, quarchi vota a vaccinazione hè realizata senza avvisione à a mamma in un hospital di maternità. Per quessa, ogni mamma chì vole chì a so figliola ùn hè micca vaccinata, anche di prima introduva in a casa di maternità, deve cura di questu per scrivutu un refiutu è cundannulu à a carta di scambiu.

A basa di u rifughju di i vaccinations in Ucraina hè a Lei di u 06.04.2000, N ° 1645-III (wkoll Nru 1645-14) "Fuq l-Zahist of the Population of the Infectious Crops". Sicondu l'ellu, a vaccinazione preventiva hè obbligatorja, ma per i zitelli sottu 15 anni di età ùn pò esse realizatu cù u permessu di i so genitori.

Cumu per evitari di a vaccinazione di un zitellu?

A rifiuttu di vaccinazioni pò esse fatta à l'uspidale. In ogni casu, deve esse ricordatu chì si deve esse fatta solu in scrittura, è in 2 copii. Hè custituitu da u mèdicu di u centru di l'istituzione medica chì u zitellu nasciu. Per una confiscazione più grande, ùn hè micca superflante per duplicà l'fallimentu in a carta. A seconda copia di l'applicazione A futura mamma devia stà cun ella per furnia in u dipartimentu postpartum.

Prima di scrivene un reutilizazione di vaccinazione, l' expectante madre deve pensà currettamente di e consiguenzi. Per evienà a vaccinazione, serà megliu se u babbu di u zitellu si esprimi u so disordinariu.