U sviluppu di u zitellu

Malgradu u fattu chì u sviluppu di parlà di u zitellu aduprà cù a so nascita, i preconditi necessarii per questu l'aghju impone ancu in uperu. Se u zitellu oghjene bè è vede, ùn ùn hà micca disordini neurològgii chì affettanu u tonu di i musculi di a lingua è a bocca, u mo puderà prubabilmente maestru di a pronuncia di i soni. Per migliurà e cumpitenzii di cumunicazione, cumpresi l'ammaistimentu di novi paroli, l'anu da esse sicura chì a cumunicazione riceve u piacè è u benefiziu E strangely enough, ma hè quellu chì pò cuntribuisce à u sviluppu di parlà di u vostru zitu à una età curretta. Per fà questu, risponde à a so invià, perchè ellu prova di stabilisce a cooperazione cun voi, è hà bisognu di l'aiutu. A più frequenza mantenenu cuntattu cù ellu, canti songs, lettu poesia. Accumpagnate i prucessi ripetitivi cù versi. Duranti u ghjornu, includendu una varietà di musica, l'audite cun ellu, cantece longu, è quandu si stende à dorme, pudete cantà un canzunadore.

I principali indicatori di u primu sviluppu di parlà sarà un sonu più longu o risposta per l'espressioni faciali di u to cumpagnu. Un carpatulare ghjucatu accumpagna a so gioia per esempiu so sintassi semprici: "a", "e", "o". Un pocu dopu, ci hè un sventu. A vostra matina principia cù sonu cum'è "ai", "ai", "y-s", "gy-s". A maiò parte di i zitelli accumincianu a detta una cosa chì indicava i so amichi più vicinu à u primu annu di vita. Ma ùn sò persone per sughjetti sani chì ùn si sò micca ghjallati per parlà. Cusì, u sviluppu di parlà di u zitellu depune da u so timperamentu è e caratteristiche di a natura. Un zitellu ameloticu, u zitellu à u zitellu prupone à parlà prima, mentre u più rilassante, pò vede per un pezzu u tempu di u mondu cun ellu, prima chì hà un vulutu d'espresione a so opinion.

I caratteristiche principale di u sviluppu di parlà di u zitellu

A peculiarità di u sviluppu di parlà hè a cunnessione cù l'atmosfera di u zitellu circundante è l'attitudine di l'altri à u circondu. Hè bisognu d'assicuranza constantemente, è ancu s'ellu ùn puderebbe nisà qualcosa, hà sempri bisognu di a vostra cumunione. Sì, per qualchì propiu, a mamma ùn ùn cerca di cumunicà cù u zitellu, puderà chjude in ellu stessu. Ùn avete micca cumanda micca - cusì ponu privà di qualunqui iniziativa, perchè ellu hè ghjuvanu ghjovanu à spressione a so opinione o sia ghjuntu.

Tardini cumincianu à parlà è quelli zitelli, per quale a famiglia sana manca. Guessing the slightest desire, solu interferiscenu cù u zitellu - quelli figlioli ùn avè micca u incentiu di dumandà o di dumanda da i so genitori. Una altra caracteristica di u sviluppu di u scrittu di u zitellu hè chì i zitelli sò assai più difficlii di l'adulti chì studen lingue straniere. Ùn deve ricerete micca solu a pronuncia di l'oggettu, ma ancu u so propiu. Cusì, senza esse chjarificà u propiu di u sughjettu, dumandendu u fogghiu per ripetiri dopu una parolla ùn faci micca sensu. Allora, u sviluppu di parlà di un zitellu à un annu sanu sanu sanu di u vostru desideriu di cumunicà cun ellu. Ma avà succede chì u vostru babbu hà avutu prublemi incù u sviluppu di parlà.

I cause di u ritornu demande in i zitelli:

Trattamentu di u sviluppu di parlà persu in i zitelli

U trattamentu si svolvi cun l'aiutu di un grande gruppu d'especialista: neurologist, difettologu, réflexologiste è logu terapistu. In casu di stu casu, u zitellu deve bisognu di pruvista di trattamentu di droga. Un difettorista vi aiutà à a sviluppà a memoria è u pensamentu, l'attinzioni è i muturi. Reflexulogicu cun l'aiutu di riflusteraggine microcurrente, ponu attivà a zona di parlà di u core. Un logudore di parlà vi aiutà à u vostru zitellu correzzione "pusciau" sona è tenite un cursu di terapia di speech therapy.

Parechji zitelli d'età in furmazione età anu longu in u so sviluppu di parlà. A maiò parte guastetà inizialmente detti tutti i paroli sbagliati, ma in u tempu avemu megliu è megliu. Certi figlioli ùn ponu micca cuntrullà certi sonu. Quarchi cosa pò esse pruvucatu da a morti di a lingua. Se u zitellu sviluppau norma, se ellu hè felice è tuttu hè in tuttu in a so vita, i spalle finosi in u sviluppu di parlà ùn sò micca un prublema. In quessi casi, hè di volte necessariu di corriggerà u zitellu in un tonu amicu. Ma in nisun casu avete da trattà a so sughjura seriu è culpò. Pudete cuntribuisce à i vostri figlioli à trattà stu prublema toccu cun elli in i ghjuridichi à i pre-maistri. Tali ghjoculi ponu esse "Una catena di parole" - dì à qualsiasi parolla, è in quella lletra, quale sta parolla finisce, permetti i vostri figlioli. Per esempiu: una uva - un cervu - un filu - un turkey, etc. Per espansione l'inventario verbale di antonyms, di i zitelli, offerta à ghjucà u ghjocu "Dici un turnu". L'essenza di u ghjocu hè chì u zitellu pò truvà a parolla ghjusta. Per esempiu: dolci dolci è di medicina ... hè lume in u ghjornu, ma à a notte ... hè friddu in l'invernu, è hè caldu in l'estiu ... etc. Pudete venerà cun un nùmmulu infinitu di sughjetti di parlà, ogni volta per più è cumpatente per avè sviluppatu i capacità mentali di u to figliolu.