Trattamentu di celandia fegata

Purezza hè una bellezze perenne, chì si trova casi ogni parte. Tanti pirsuni sapemu chì sta pianta hè utilizzata cum'è rimediu di i tazze, ma hè ancu capacitu per guariscenu i patologii serii. Per esempiu, cù l'aiutu di celidonia, parechji malatii di u fianu è di i venti bile ponu cura.

Cume a celidina abbia u fegatu?

A cumpusizioni di a celidona cumprenni vinti tipi di alcaloidi (chelidonin, homochelidonin, methoxyhelidonin, etc.) - sustanzi biologichi attivi chì ponu accede à varii riflissioni chimichi in u corpu. Inoltre, in a pianta si trovanu sustanzi such as saponins, flavonoids, acidus organico, carotene, ecc. Questa causa una larga varietà di i so prupitati medicinali, chì include:

Hè nutate chì l'azzione di alcaloci hè assai putente, perchè l'ingesta di preparazione di celidine pè u trattamentu di u friddu pò esse cura speciale. Cumentu di trattamentu deve esse da dosi petiti, perchè u corpu hè sparatu à pocu, è in nisun casu ùn anu più a dosazione.

Trattamentu di i cisti di u fegatu cù celidine

Per disperse di i cisti in u fegato, puderete avè aduprà a ricetta seguente:

  1. Ciò pocu recita l'herba celidine à u mozzatore di carne è sprime u zuccu.
  2. Puderà u zucchero stand dà 1-2 ore, poi sera.
  3. U primu ghjornu, piglià una sola succia di u ghjacciu in a matina nantu à u stomacu vacanti, diluita in una cullizzioni di l'acqua, in u sicondu - duie pate è duie cullenade di l'acqua, dopu ogni ghjornu d'aumentà a dosi è à u dicèsimu ghjornu pozzu 10 cullandi in 10 cullizzioni di l'acqua.
  4. Dopu questu, fate un spaziu di 10 giorni.
  5. Dopu à 10 ghjorni, piglià una cullizzioni di zucchina cù 4 cullenade d'acqua trè volte à ghjornu per una ora prima di pranzi.
  6. Dopu, pigliate un spaziu per 10 ghjorni, dopu cunducerete un diagnosi di u fianu.

Trattamentu di cancinu di u fieru cù celidine

Ricetta:

  1. Una culloca di stagione secunda di celtina hè colata in una buttiglia di thermu è brusgià a mità di un litru di acqua fogera.
  2. Insistanu durante 2 ore, sùbitu dopu.
  3. Pigliate un colpu à 30 minuti prima di pranziari cù trè volte à ghjornu.

A purificazione di u fegatu cù celidine

Per purtà purificà u fegato, hè megliu di piglià a celidonia com'è una parte di a cullizzioni, chì puderia ancu include e seguenti pianti (tutti à quattru o parechji).

Di i pastiche secchi presi in proporzioni ugguali, una infuzione hè preparata per sta ricetta:

  1. Una culloca di materie prima ùn deve esse impiegata da a mità di un litru di acqua furiu.
  2. Insistiu in u termu per 1-2 ore.
  3. Pigliate l'infuzione ricevenu in duie passi - in a matina nantu à un stomacu vacanti è davanti à una sira di vaghjime.