Monasteru di Strahov


In Hradcany, u rughjonu storicu di Praga , unu di i più antichi in a Repubblica Ceca è u monestru più anticu di l'Ordine di Prevanzarii in u mondu hè Strahovsky. Hè cunnisciutu per a so libreria unica è a più ricumette di i pittori gòticu.

Un pocu di storia

U monasteru hè stata fundata in u 1140 vicinu à i posti avanzati, grazi à quale ellu hà u so nome (vene da a parola "guardia"). In origine, i costumi eranu di legno, più tardi, da 1143, era ricustruvatu in pietra in stile romànica.

In 1182 u monasteru fù ricustruitu. In u 1258, per via di a negligenza di unu di i monumenti, hè struita in terra, è hè stata riaghata in giuvini. A principiu di u XVIII sèculu u Monasteru Strahov era novu distruttu, sta volta da e truppe francesi.

Se vi vede e ritratti di u Monastère Strahov, pudete vede elementi di u stile Baroccu è u Rinascenti, è l'stile Giuvanni - in questu forma hè stata restaurada sottu u dirigenti di l'architettu Talianu Lurago tra u 1742 è u 1758.

A biblioteca

A biblioteca di u Monasteru Strahov di Praga hà più di 8 seculi. In u seculu XVII cuntene più di 3000 volumi. Duranti a catturata di a Repubblica Ceca da u Suedisi, era spolva, ma di l'anni settanta di u XVII seculu i monumenti anu restauratu a maiò parte di i libri.

In u 18u seculu, quandu u decretu imperiale nantu à u pezzu di i monasteri, chì ùn beneficavanu à a sucità, hè statu emesa, u repertoriu di u Monastru Strahov abriu una biblioteca per l'accessu pùbblicu, salvendu u monasteru. À quellu tempu, ci sò 12.000 volumi.

A data, i libri di libreria più di 130 mil libri (altri quelli ci sò folios, datanu u 13 ° seculu), 2.5 mil manuscritti. Hè cè famuzu per i so frescoes chì dele u so salottu teologicu è filosoficu.

Galleria di stampa

A cullizzioni di pittura era colugata in u monasteru da u seculu XVII. In u 1834, quandu u rectoru di u monasteru hà discrittu di catalogu a galería, a cullizzioni cuntruva più di 400 quadri. In u 1870, ci era digià circa 1000 còmpie in questu. Oghje, pudete vedere un esposizione permanente induve opere i travaglii di i seculu XIV-XIX. Esemplari tempuranee ancu u travagliu.

Chì avete a vede nantu à u territoriu di u monasteru?

A porta di u Monasteru Strahov in Praga meritava una cita separata. Questa hè una veru travagliu di l'arte.

Inoltre, ci sò:

Birrerie è ristorante

U monasteru di Strahov di Praga è a so brassaria hè famosa. A vintura di scuma hè stata prudutta quì per più di 6 seculi. Birra di u Monastère Strahov pò esse tastata in a brassaria in u bietariu è in u restu. U risturante di u Monasteru di Strahov hè chjamatu "Saint Norbert" - cum'è a cervecita prodotta.

I platti di cucina naziunali sò sirvuti à a biera. U risturante hè assai populari, perchè a tavuletta deve esse sia cù un antru.

Dognu di vive?

Questenberk Hotel si trova nantu à u territoriu di u monasteru. Inoltre, sò hotel è ghjornu à u Monasteru di Strahov:

Cumu visità u monasteru?

Quelli chì visitanu a Repubblica Ceca in u so carbu, sò interessate cumu fà cumu fà à Strahov Monastery in Praga (nantu à u carte). Per esempiu, da Stare Mesto à u monasteru pò èssiri righjuntu via Chotkova, a via sana dura 12-15 minuti. U monasteru pò esse acquistatu da u tramu 22 (à a stalla di Pohorelec).

U monasteru hè apertu ghjornu da 9:00 a 17:00, u prezzu di u bigliettu 120 culi, i zitelli è privilighjatu - 60 (questu 5,5 è 2,8 USD rispettivament).

Pagau attenti: i monjos di l'Ordine di Prevanzarii à i voti dà un votu di silenziu, per questu quì ci hè priculu di dumandà dumande.