Cattedrale di San Michele in Kiev

A capitale di u Ucrania hè famosa per i so monumenti culturtali Ortodoxi, chì, cum'è parechji seculi fà, serve parishioners cum'è un fortificatu cunfidenziale è un paradisu è piacè à l'ochji di l'acquaghjaturi di l'architettura, l'iconulugia, a storia, sundendu in l'timore. Unu di tali siti saggi in Kiev hè a Catedra d'Orbò Domiciliata di San Michele, situata nò pocu di una altra edizzione d'architettura - a Cattidrali di Santa-Sophia .

Storia di a creazione

A cattidrali di San Micheli à Kiev hè un grandiose esempiu di l'imaghjini di architetti è artisti chì, secondu i stòrici, erigianate a catedrale sottu u Prìncipi Sviatopolk in u 1108, è quelli professorii chì anu investitu tutti i so sforzi di restituurà u monasteru dopu u devastante sacrilegiu di l'invasori è analizà i so boni mura L'autorità suvièti cù l'aiutu di stabbileru una nova zona residenziale. Zlatoverhim hè chjamatu perchè era a prima catedrale in Russia, quelli chì anu untuvatu, chì era una piccula fitica per l'avidità di i sicilii.

Quandu a risturazione di u tempiu era quasi distruttu tutta, i maestri anu bisognu di travaglià dura, ritornu à stu travagliu di mani umani, i fresche per mezu di a diritta, icone è mosaicu.

A magnificenza di a catedrali d'oru santu di San Micheli in Kiev hè regnata da u Patriarcatgiu Kyiv è u serviziu, chì u patriarca, u primatu di a Chiesa Ortodoxa Ucrania, unrecognized, hè tenuta nesta chiesa sottu una volta circular, canti una persone bass baja è cunfortante da sopra sopra da un coru multi-voiced, u male, sprime tutti parrocchiale, credi è ancu touristi curiosità cù l'acqua sante.

Cumu a Cattedrale di San Micheli à Kiev?

Stu grandusu monasteru hè situatu nantu à a direzzione di Vladimir vicinu à u cori di a cità, cusì l'indirizzu exactu per visità a Catedrala di San Micheli in Kiev, vi cunvertisce à qualsiasi residenti di a capitale, l'avenue cù rotulazioni turisticu o un campanellu forte, issuatu da u famoso carillon, chì compone di 51 campane.

E vaghjime d'avanguardia di e campane avianu veru di benedite u mondu di Kiev à l'ora quandu u serviziu à a cattedrale d'Oro-Domed di San Michele si tenenu, è a fonte cù l'acqua sante, situata nantu à u territoriu di u monasteru, resu e voci.

U museu funzibile pò ancu esse sorpresa cun fatti interessanti nantu à a storia di u tempiu, i so criatori, destroyers, ministri santu bedeigne è famosi parrocchiale. Per quessa, viaghju in Kiev o in caru o à metro, a catedra di San Micheli hè simplificata bisognu per includinu in u vostru itinerariu, per dà questu postu più tempu, per assicurà cù tuttu u so core a so gràzia è a bellezza, à sente cun timore à i campane è à l'orazione melodica di i cantori. Questu postu ferma sempre in a vostra ànima una cantina di pace è tranquillità, à quale si ricerche nant'à a vita quotidiana difficili è occupatu.