A faire à Santorini

Turisti di tutte e mondu venenu à reste nantu à e costi di u mari Egeiu. Particularmente pupulari hè u gruppu d'isuli di Santorini cù u stessu nome di l'isula principale, parte di l'archipelago Cicladi, situatu trà Grecia è e so isuli Crete è Rodi .

Isola di Santorini Attractions

U vulcano di Palea Kameni è Nea Kameni (Santorini)

In u mari Egeiu nantu à l'isula di Tire, chì faci parti di u gruppu di l'isuli di Santorini, ci hè un vulcano activu. Ntô 1645 aC avìanu una forti erupazioni di u vulcano, chì hà purtatu à a morte di i città entree in Creta, Pneumatici è altri costi di u Mari Mediterraniu.

Dui illote inseme - Palea Kameni è Nea Kameni - sò u risultatu di l'attività di u vulcano Santorini. À a so superficia, pudete truvà un gran nùmmaru di cràteri, di quale si spunta in u sulfur di l'idrogenu.

L'ultima eruzzione di u vulcano data di l'annu 1950. Ancu u fattu chì hè oghji dorme, u vulcano mantene a so attivu è pò esce da ogni mumentu.

Santorini: Platja Roja

Una di i più belli pochi di Santorini hè bè cù a Red Beach, chì si trova vicinu à l'anticu Capu d'Akrotiri. Rocci di Lava, dipinti in russu, trasfurmassone in biancu negru nantu à a spiaggia di u mari mari u più purtu. Quandu vi vede una stampa, vi vulete turnà da quì da quì à novu à a splendida majestic bellezza di i rochuli è di a peculiarità di u culore di i platti circundante.

Santorini: Plage Negra

10 chilometri da l'isula di Fira hè un picculu paesi di Kamari, chì hè famosa per i so platti negbianni. In u 1956 ci era un terramotu forte, per quellu chì u paese era distruttu tutale. Hè stata reconstruita in una manera chì puderia diventà un centru di attrazioni per i turisti.

A spiaggia di Kamari cumporta a soia vulcanica di pumice è lava. U caminu di piumate nantu à sta sabbia aria hè una pilling naturale. À a spiaghja, hè una grande roccia Mass Vuno, chì ghjè in bonita bellezza illuminata in notte.

In a spiaghja serà offrule una scelta di una larga varietà di i sport di l'acqua - scogliu di l'acqua, windsurf, piste di acqua.

N'autra famiglia spiaghja negra hè famosa per u paese di Perissa, chì si trova 14 chilometri da Tire. A so riera hè cuparta cun aria negra rotativa. A muntagna di u prufeta Elijah pruteghja a spiaghja da i venti chì colpi da u mari Egeiu.

Santorini: Bianca bianca

A spiaggia bianca hè vicinu à u Mar Rojo è pò esse facilmente acquistatu in vela.

A costa hè cuparta cun pebbles di origine volcanica. In ghjiru hè inturniatu cù rocks bianchi chì creanu una atmosfera di privacy è carcità. In ogni mumentu di l'annu ci sò parechje persone ch'è quì, perchè se preferite un paese tranquillamente vacanze vicinu à u mare, puderete definisce à visita à a Bianca bianca.

Chjesa di San Irene in Santorini

L'attrazioni principali di l'isula hè u tempiu di San Irene. L'isula stessa, principiatu in u 1153, hà cuminciatu à chjamà dopu à a chjesa - Santa Irina. Doppu lu nomu fu trasfurmatu in Santorini mudernu.

Parechji nantes è i sposi prefettenu cunclistà u so matrimoniu cù i mura di a chjesa. E micca solu di i lucali strive per fformalizzarie relazioni, ma i turisti di tutte e mondu vulete crià una famiglia in stu locu bellu è significativu.

Santorini: scavi di a cità di Akrotiri

U situ archeologicu hè situatu in a parti sud di l'isula. L'Excavazioni di l'antica cità hè fatta in u 1967, è continuanu à queste ghjornu.

L'archeologi anu stabilitu chì a cità era natu da più di trè mila anni fà, ancu prima di a nostra era.

In i spiaghjani di Santorini, quasi in ogni mumentu di l'annu, hè una grande quantità di turisti. Ma ma questu, a spiaggia hè sempre pulita è pulita, l'acqua di u mari si ferma puru, frescu è trasparenti. Cusì, i plaghji lucale è anu premiatu un premiu di a "Bandiera Blu", chì hè stata premiata per a limpezza di l'area di l'acqua di a costa Mediterranea.

Santorini hà una gran numaru di temples: in tuttu, sò circa trè cente e catene cattoliche è ortugno. Santorini hè apertu à i turisti chì vulianu acquistà cù a storia di i città antica, di luxuriate nantu à i platti di sabbia, chì si distenu in u so culore pocu. I fancianti di l'attività allivatori pò pruvà una varietà di sport di l'acqua, presentata quì in numeri enormi.