25 fobie scandalizante chì avete micca cunnisciutu ancu

Sò micca dettu chì ùn avete micca paura di qualcosa. Ogni noi hà u so propiu bastimentu d'Achille. E teme incontrolatu, micca datu à una spiegazione lògica sana, un timore chì domina in oghji i vostri emozioni, volte in una fobia, chì u tempu pò intensificà.

Inoltre, parechji ùn anu suspettatu chì ponu pezzi panicamenti qualcosa finu à queste sò stati suttu cun ella. Oghje, parlemu di qualcosa chì l'inimitu ùn vole micca.

1. Consecalealefobia

U vostru amicu cusì a troppu sushi cun una cullette, una furcedda, cù i so mani, ma ùn hè micca sicuru cù i palazzi? Pensate, forsi, à questu o cunsecotaleofobia? Per queste a ghjente di manghjalli cù l'articuli di l'uttine hè equivalente à manghjà da manghjà da un culpulente agutu. Povira ghjente, cumu si puderaghju esce ...

2. Sinistrofobia

Sì vi sò dispunibule, pudete scantà quelli chì avianu sta fobia à morte. Inoltre, questa scusa ùn importa micca solu quelli chì ùn facenu tuttu ciò chì ùn sò micca cù a so manu diritta, ma tuttu ciò chì hè nantu à a manca manca. Ùn crede micca, ma se sinistrofobia hè fatta, allura hè pussibule chì una persona hà paura di a so manu left.

3. Lijaphobia

E eccu avemu trattatu di teme di a curretta, i litigate. Inoltre, litaglifa si manifisteghja in u fattu chì una persona prudente ghjustu da a teme chì qualcunu ci intrarallu.

4. Falacru fobia

E questa scusa hè a più spessu trova trà a forza forte di l'umanità. Chì i cavaleri di i tempi muderni è ùn sò micca pronti à adède, ma assai omi anu teme di a calvaria di pane. Inoltre, una tale persona accumente per fallu in a desesperazione à vista di parechji capelli fallenu. Hè pussibuli chì, in un nivellu subconsciousu, sta fobia risultatu in risposta à u scantu di mette u cancer. Ma sò quelli chì sò paura di persone calva - peladophobes. Se parlemu di a natura di l'emergenza di questu friddu, po esse, a basa di u so sviluppu hà impastatu un kind of incident.

5. Culforfobia

Dopu u liberatu di a film "Hè" assai persone si cuminciaru à teme di i pagliacci. In a maiò parte di i casi, in a zitella, u zitellu temia a so imatge. Ùn hè statu tematicu in a vita adulta in una fobia. Ùn vogliu micca fà scantari qualcunu, ma in 1978 un assassinu seriu chjamatu u Clown-killer era camminatu in i Stati Uniti.

6. Fobofobia

Quì tuttu hè chjaru. Fobia fobia hè un scantu di teme. Hè vicinu à l'attacchi pànicu. A cosa più terribili è chì hè cum'è una prufezia cumprenda. A persona hè sempre in anticipazione di l'aspettu di quarchi cosa mala. A so vita hè sugettu à un sensu constante di teme. E fattu u so core? Tuttu, u poviru figliu u chiancinu è i gemme è cumencia à chjamà una ambulanza.

7. Ephebophobia

Ti piace micca i adolescenti? Ti pari li vostri adolescenti sò i più gattivi di u poviru ghjente in u pianeta, è se un gruppu di ghjovani ghjàllichi venenu à truvà cun ellu, cuminciate à sudari, avete un batchju di cori più veloce è vulete affundà in terra? Hè pussibule chì in a vostra vita ùn era un locu di ephebefobia - disgust, timore di l'adulescenti.

8. Filofobia

A più parte di vulemu vulerà esse amatu è un ghjornu per scuntate l'amore di a so vita. Ma per quarchi cosa hè una pirsuna terribili. U timore di l'amore, u scantu di fallu in amore - assai di noi sò sughjetti. In a maiò parte di i casi, a ragione hè un omu infatte, chì una volta era in a vita di filophobia.

9. Catisufobia

No, ringraziu, staiu nantu. Bedolagi anu teme à pusà. Ùn sò micca invicchiate. A pruspettiva di questa fobia si trova in quelli chì soffrìanu assai di l'hemorrode, chì si sò in una forma severa. E ancu se a malatia si trova assai in u passatu, a simenza, una persona aperta un scantu basatu, u pensamentu chì tutte e sensazione di disgrazia torna à novu.

10. Hippopotomonstostescipedalophobia

Avete duminiu stu termini? Puru stràliu puderà sonarle, questu nomu hè carattarizatu da u timore di parolle persone. In ocasioni ponu truvà l'altru - sesquipedalophobia. A persona hè teme di scrivite, lettura è intesu paroli longu da l'altri. Sicondu statistiche, ogni 20 pirsuni soffrenu di sta fobia. Sì ùn avete micca paura di parole cum'è "succubio pasquale", ùn ci hè micca raggiuni di tristezza.

11. Scripthofobia

Sì avete scuntatu di scrivene nunda in locu pùbblicu, pò esse un timore inquadante, indicando chì avete strappatu in a vostra vita da un scriptophobia. Hè interessante chì questu pienu pò esse manifestazione in modu diversu: qualcunu ùn ponu micca cumplettà u prucessu di scola, è qualchissia hè chjosu per scritte testu in u scuru.

12. Blenfobia

Stu scantu sustene in e persone piccante, quelli chì anu un sensu di disgustate diventonu una cosa insale. E chì pensate hè hidden under the name "blenofobia"? Temi di mucus. Quandu vedi una tale persona, ci hè un sustegnu sustinuzzu, l'acidamentu di u coriu, aumenta un attaccu di nausea è vomiting. Oltre pèrdite autore cuntrollu.

13. Novekofobiya

E questu hè qualcosa assai interessante. Hè u teme di ... madrastra. Spessu a causa di questu hè una bad experience in a zitella. A strada, u pattu di sta fobia hè a viticultura, u teme di u padellu.

14. Aulophobia

A gente chì avè l'aulofobia pò solu simpatìscenu. Tintavanu da u sonu di una flauta. Inoltre, u so state di salute s'agrende indiscriminadamente si vedanu stu strumentu musicali. L'Aulophobes attruvamu attacchi di panicu è un horror illustrare durante una visita à a Filarmonica.

15 Gapfelobbia

Hè difficiulmente imaginate ciò chì passa cù i phaptophobi quannu viaghjà in un trasportu pugiatu. Queste persone sò teme di u toccu da e populi circunvicidi è sta lista includenu micca solu stranieri, ma ancu i membri di a so famiglia. Sò pare ch'elli tocca hè una intrusioni in u so spaziu persunale, chì pò manciurà una persona. I siclioti dicenu chì u mutivu di st'omu hè o un colpu nervuu, o traume di u zitellu di una natura fisica, sessuale o una neurosi di stati obsessive.

16. Eufobia

Quale hè di piacè sèntelu a mala nova chì porta cù l'emozioni negativi cuntinui? Ora imagine chì ci sò parechje persone ... bona nutizia. I sperti chì l 'omu ùn anu incintu accentuate u negativu, è per quessa chì sò sicuri chì a bona nova hè di i maletti, chì ponu purtà di equilibriu.

17. Hexacosoyahexecontacthexafobia

Agree, hè difficiule per leghje sta parolla, ma per capiscenu a ragiunetta di tali teme hè ancu più difficili. Eccu, ci sò parechje chì u panicu teme u numiru 666. Ci hè rumore chì questu hè u nùmeru di Lucifer, è per quessa chì in a maiò parte di i casi hè teme di e parolle, i sacrificadori è tutti quelli chì cercanu l'ambizioni. In modu, u 6 di u 6 di u 2006 (u 6 di u 6 di u 2006) in l'Olanda, l'Organizazione Mondiale di l'Evangelisti Cristiani involuvule à tutti i discìpuli di urganizà un pricitu di 24 ore di seculi in questu ghjornu per "impedisce e forze di u mali di triunfà".

18. Nomofobia

Questu hè, forsi, u scantu di u XXI seculu. Li nomòfobi pianu spicificamenti di lascià micca a so casa senza u so gadget. Ùn pò micca imaginate a so vita senza un telèfonu mobili. Sicondu studii britànnici, circa u 53% di l'utilizatori di u telefuninu in u Regnu Unitu amaru chì sò preoccupati quandu "perdenu u telefuninu mobiliu, si esce fora di l'energia di a bateria o di i fondi, o quandu hè fora da a cobertura di a rete celular". Circa 58% di l'omi è 47% di e donne sò sensi temerati, è l'altre 9% di l'esperienza quandu i so telefuni movime sò apagni.

19. Deepnophobia

S'è vo avete un amicu chì ùn hè mai piace una festa, è ùn ùn participeghja micca in una festa? Nimu ùn escludisci, chì a tiipofobia hè u so casu. Queste persone solu u pensamentu chì deve esse necessariu di mantene una conversazione secular cun un populu pocu, manghja cun elle, hè conduzzione à e crazy. Anu un pannellu teme di parlà à l'alimentariu, è per quessa chì raramente si vanu à visita è ùn invitarete micca elli.

20. Kenofobia

Hè u scantu di grandi spazi vazio. Per esempiu, a kenofobia pò pruvucà a prisenza di una persona in una grande sala vacante o in una zona deserta. Hè capacitu di scantariallu à morte. A menzione in una casa cù una tale persona, tutti i chjassi sò chjubbati cù u mobili, e cose chì sò longu prediletti. Hè chjaru chì, anchi senza avè capitu, prova di cumpagnie tutti cù u spaziu liberu.

21. Pogone Fofubia

Eccu un altru teme di a mudernità. Pogonfobia hè sottumettabili à parechji donne. Questu hè u scantu di a barba è, sicuru, l'armati barbuschi. A causa di stu scantu obsesivo hè una situazione pratesa, chì hè stata postata per un pezzu di tempu in mente. Fortunatamente, ùn hè micca predisposizione geneticu à questa fobia.

22. Gelotufobia

Spessu, quelli chì soffrendu di Gelotufobia sò chjamati persone cù Sindrome di Pinocchiu. Allora, questu hè u scantu di ridicule da altri, a so opinione. Oghje chì una tale persona prupone parechje volte per cunzidira i so azzioni dopu, cura cù cura di tutti i prosa è cunde di ciò chì deve esse. E hà fattu per avè anticipatu a reazzioni di l'avversu in a so parolle, atti. Se crede in l'statistiche, i residenti di l'Allemagne anu un livellu di l'helòfobia - 11,65%, Àustria - 5,80%, Cina - 7,31% è Suisse - 7,21%.

23. Glossofobia

Hè chjamatu ancu logofobia. Hè una fobia di parlà. Eccu avemu in vista di u scantu di parlà publiche, u scantu di l'urganisazione o in generale u scantu di dì nunda. Pudemu un caratteru parziale. Allora, una persona si cumunicava facilmente cun parienti, ma cù straneri cuminciate à stutter, ùn sanu micca ciò chì dicenu. In quantu i ragiò di l'apparizione di una fobia, pudete tù è un ghjornu chì ghjera accadutu, è a disprezza di sèntelu, vede a riazione di a società à parlà parolle, è ancu l'autoestima.

24. Chirofobia

E questu hè u scantu di e mani. Hè terribili chì tali persone anu teme di e so mani. Cronicanu chì volenu viaghjà una vita straniera è ponu fà ciò chì vulete. Inoltre, i chiropodi ponu fallu dannà micca solu per elli, ma ancu à l'altri, spieghendu cusì per u fattu chì e so mani sò fora di cuntrollu. E a natura di l'urìgie di sta fobbia ci vole à circà in a zitella.

25. Panofobia

Chì puderia esse agagliatu chè ciò chì in a vostra vita, nunda hà cambiatu sempre? Ci hè chì ci sò parechji chì sò amu. Sì, sì, quì si tratta di panoramas. Anu teme di qualse cambià. Cumincià per perdiri a cuscenza quandu si regurgenu chì qualcosa male hè succorsu in a so vita. In a maiò parte di i casi, una persona cù tali fobia hè sempre in un statu cunfurtu, circà a cunferma di i so teme è i pinsamenti negattivi.