25 donne più perikuli in a storia di l'umanità

U malu hè una parti integrale di l'esistenza umana. Dapoi u tempu anticu, a ghjente hà amparatu à pèrdite contr'à ella, salvendu di parechji disgrazia.

E se pensate chì u male hè solu qualcosa unnaturale è mistico, perchè ùn avete mai avutu cunfruntatu. U più bruttu hè quandu u ghjocu vive in corazioni umanu, diventendu in criminali serial, maniaci, dicutti politici è dilettanti burlatu à a carne vivente. E ora imagine chì tutte e cose personate sò e donne! Scary! Diceremu di voi 25 bellezza chì a crueltatia è u sadismu "glorificonu" di tutti in u mondu.

1. Gertrude Baniszewski

Gertrude Baniszewski, ancu coñecido comu Gertrude Rhine, hè unu di i criminali più cruel in u mondu. In u 1965 ella, cun l'aiutu di i figlioli di u so cumpagnu, si spiccò Sylvia Likens per un bellu pezzu, una zitella presa in cura. Inoltre, Gertrude torturò u zitellu poviru a morte. Ùn avete micca ghjustu à Sylvia: Gertrude dippellò in l'acqua di ciuri, incusculava inscriczioni nantu à u so corpu, brusgiatu i credenze cù u salinu. Quandu, in u 1966, fù truvata culpabilité di premeditated murder, u so casu fù chjamatu l'offensiva più impurtante contru una persona in a storia di Indiana. Gertrude hè cunnisciutu inizialmente à morte, ma dopu hè stata rimpiazzata per una persuniva perchè. A figliola maiò di Gertrude hè statu cunnannatu ancu à a prissioni persiana, è trè figlioli - da 2-21 anni di prissioni

.

2. Elizabeth Bathory

Condesa Bathory, o a Diputazione di Sangue, hè famosa in u mondu cum'è unu di l'assassini seri. Sicondu a legenda, Elisabetta era stata fatta da u "elixir di giovani" chì era pronta à fà per qualcosa per una bellezza. Perchè ella chjamò una di e donne di più di sangu? Perchè ella crieru chì piglià i bagni di sangu tutti i so ghjovani è bellezza per anni vinendu. Per via di questu in u tardu 16 anni - iniziu 17imu seculi, ella torturó è anu mazzatu e più di 650 ghjovani ghjovani in u so casteddu Kakhtice in Slovakia. Dopu à a so famiglia putenti, a cuntessa ùn era purtata à prucessu, ma era immurata in una di e camere di u castellu univianu di Cheyte, unni mortu quattru anni da a prigione.

3. Ilze Koch

Cunfirmata cum'è a brucu Buchenwald o Frau Abazhur, Ilze Koch hè cunzidiratu unu di i villaggi più affari di l'olucaustu. A moglia di u cummandanti di u campu di cuncintu naziu Buchenwald, Karl-Otto Koch, Ilze Koch era una ninfomaniac chì torturò prisenti in un campu di cuncentrazione. Era cunnisciutu per i so prupietà cruel sibilita. Ilze attaccò prigiuneri, viulati, furzatu à avè u sessu è ripiglià a pelle di quelli chì avianu tatuati. A pelle Tattered, hà avutu a so propiu libri è ricordi artighjanali. Dopu à a seconda World Frau Koch fu culminata per tutti i so atruità, ma ùn anu micca stabilitu a pena di morte, ma sò state solu cunnentatu à a cella. Hè stata ind'è a cellula di circa 20 anni, è hà sguassatu quì.

4. Mamma Barker

In a storia di l'America, Mamasha Barker hè cunnisciutu com'è u gangster più incridibile. Era una donna rara, chì dirigivanu bandi di matite, in quale, incidentale, i so figlioli èranu cundutu. In a storia sana di l'esistenza di i bandi americani, i bandi di Ma Barker eranu i più sofistiti è chjosu. Hanu sappiutu di ricchiserate cum'è per quellu chì hè vinutu per elli nantu à a strada. In u 1935, fù uccisu in u so refuge in Florida durante un scuppiari cù u FBI. A quellu tempu, u primu direttore di u FBI, J. Edgar Hoover, chjamava Barker "u più chjucu criminali più vicious, risicu è riccu di l'ultima dècada".

5. Myra Hindley

Mayra Hindley hà ricivutu u titulu di "a donna malva in Britagna". In u so amatu psiculicà sàdichetu Ian Brady, torturà, ravaged e ammazzò cinque figghjoli di 10-17 anni. Per un bellu pezzu in i 60. Questa pareja di serial killers terrifiedu Manchester è l'Inghilterra in tuttu. Quand'elli fùbbenu attunuti finalment, eranu accusati di i so crimini. Mayra hè stata data da parechji termi di vita. In 2002, ella murìu in a cellula per culpa di fallimentu respiratorju à l'età di 60 anni.

6. Griselda Blanco

Griselda Blanco, alcunésimu La Madrid o Viuda Negra, era una baronessa di droga è una di l'autorità criminali più influenti di a Florida à l'anni 1970. Blanco hè cunnisciutu ancu com'è u mentor di u pueta cchiù famusu cagiunariu Pablo Escobar, chì hè diventatu u so avicinu. Griselda hà riposu quattru volte, ma tutti i so mariti morse murmuriu. Per questa raghja, era alcuna alcuni la "Viuda Negra". Hè cunnisciutu ch'ella hà tombu u so sicondu maritu cun viria in bocca. Durante a storia, truvava chì Griselda era involuttu in più di 200 assassiniu di i persone durante u trasportu di droga da Culumbia à i Stati Uniti. Blanco hè stata capturada è cunnannati à 15 anni di prigiuni. Doppu, lu tèrmini fu prumuvutu da ottu 60 anni, ma cù l'aiutu di cumpetenu avvocati, Blanco hè stata liberata in u 2004. Hè stata deportata à Culumbia, induve hè stata sparata in u 2012 da un motociclista chì passa.

7. Maria Tudor

Truva Maria Tudor, a figliola maiò di u Rè Enricu VIII, cunnisciutu da tutti cum'è Maria Sanguina. In a storia di l'Inghilterra, fù ricurdata com'è a donna più sanguista, ingannata è cruciera. Duranti u so regnu curcu - da 1553-1558 gg. - Ella altezza 297 rappreżentanti di l'estate elite. Inoltre, per u so decrettu, ci sò esercizioni massi di protestanti, è quelli chì participonu à insurrezioni populari. Maria, a so zucchini, Jane Grey, ancu esercitu. Maria Sanguina muriu da malatia è fù enterta in l'Abbey di Westminster.

8. Dagmar Oberby

Dagmar Overby hà travagliatu com'è gestante in un orfanaggiu è in u piriu di u 1913-1920 ch'ella hà tombu 25 picciriddi, cumprendi un di i so figlioli. Siccome chì i genitori di a maiuranza di i zitelli ùn avianu micca tornatu per i so figlioli, nimu anu guardatu un rècordu di criaturi entri. I figlioli chì anu migratu da Dagmar sò strangulati, affucati o credi in u fornu di petra. Sfurtunatamente, Overby fù truvatu culpabilità di solu 9 assassini, condistendu à a morte. Doppu, a pena di morte hè stata rimpiazzata per una prighjòna per vita. In u 1929 Dagmar morse à l'età di 42 anni. Cio nettu chì stu casu hè stata inclusa in a storia di e prucessi danesi cum'è a più famosa in a storia danese.

9. Christiana Edmunds

Edmunds cristiani era un assassinu è una donna malaltia mentale cun un passatu stranu - hà avvilinatu e persone cun dolci di chocolate. Hè nutèvuli chì tuttu principiò cun simpatia per u so vicinu, chì sfurtunatamenti era maritatu. Quandu ella ghjunta, Christiana trattò a so mòglia in un caramellum in poisoned, è dopu un pezzu, a donna ùn avia avutu in modu. L'amatu accusatu di a malatia di a so mòglia cristiana, chì, per esaltà di suspetti, cumminò à cumprà docli di tutte a cità è poison. A ghjente cumprà è culpò. In u 1871, un ziteddu di 4 anni murìu di dolci di cicculata, ma l'invistigazioni ùn mancanu micca scantu criminali in questu casu. È s'ellu ùn era micca per l'error di Cristianu, a mità di a cità o ancu una gran parte di questu, avaristi morta di vinu di cioccolatu. A donna hè stata arristata è truvata culpèvule, cunnannatu a morte. Ma hè statu mandatu in una bagnata induve passava u restu di i so ghjorni è morse à l'età di 78.

10. Ranavaluna I

Conocido cum'è Mad Madona di Monarch, Ranavaluna hè cunzidiratu unu di i più cresciuti di e pulitici in a storia. Ranavaluna rignava l'isula di Madagascar per 33 anni. Tutti l'anni di guvernu eranu chjusi di terror, timore è l'assassiniu. Da u paese, i missionarii europei foru espulsi, i cristiani foru perseguitizzati. Millares di persone fallevanu causa di e so legioni cruel è e regule. Inoltre, sicondu a legenda, Ranavaluna esercitu tutti i so assistenti, se l'apparsu in un sognu.

11. Irma Greze

Una bonita bellezza cù una bella aspetta, postu chì era sughjutu l'esercitu terribili di una donna cruel. Irma - u più famoso, u più chjucu è più cruel di tutti i prigiunisti nazi di i campi di cunfruzione. A causa di l'aspettu angèlicu, i prigiuneri chjamanu "Angel of Death", "Beautiful Monster", "Blonde Devil", "Hyena of Auschwitz". Per 22 anni in cunfini di cuncurrenze, ella torturò tanti omi chì i capelli oghji stanu maravigliati di a so cruelità è inhumanità. In u 1943, sottu u cuntrollu di Irma, ci eranu circa 30 000 donne presos. U sadisticu si mettii stivali pisanti, un zuppa, chì anche u so "ragazzi". E hà ancu gustu di ghjucà a roulette russa: fustigatu e donne, appicchendu una pistola è un fucu in ogni unchievu, vighjàvanu e tanti fimmini faint. Hè stata malatu di i cani, chì allora sianu liberati à a multitude di donne. Hà participatu personalmente in a furmazione di gruppi per a caghuterie di gas. Sicondu i sopravviventi, Irma hà sempre a satisfazione persone veru da e so tortura. Dopu à cascà à u captivity britannicu, Irmu fù pruvatu è cunnannatu à morte. In u 1945, era colpi à l'età di 22 anni.

12. Amelia Dyer

Natu in u 1837 in u Regnu Unitu, Amelia Dyer hè cunnisciuta com'è killer seriale di Victorian Britain. Dyer, ancu di Overby, hà da piglià i cura di i zitelli abandonatu da e so mamma. Per 30 anni di travagliu, hà tombu 300 pedigree (ancu secondu di altri fonti u numaru di morte era 400 persone). Comu instrumentu per l'assassiniu, hà utilizatu una cinta chì choked babies. À quellu tempu, u prublema di l'infanticidiu era agutu in Gran Bretagna, ma nimu hà pagatu l'attenzione debbuli in questa mena. "Amministrazione" Amelia hà pruspiratu ancu dopu ch'ella era cunnannatu à u travagliu forzatu. È era solu dopu à u Tàmesu hà travagliatu u corpu di un picciottu babbu, è poi cercatu à a so casa, chì era cunnannatu a morte.

13. Bella Guinness

"U Vidu Nuvellu", cum'è a ghjente chjamatu Bella Guinness, perchju persu sempre in teme à tuttu l'America. Serial killer - una donna di grande compulsa (altura 1.83 m, pisu 200 kg) per a so vita sana hà tombu più di 40 persone, cumpresu i so mariti, pretendenti, fieri. Un ghjornu, unu di i so aderbuli sicreti era alluranta cù Bella chì hà dicisu di cremà a casa cun ellu. E successu. In u soterranu di a casa sò stati scureghjenu ossi umani è un corpse decapitatu - suppostite u corpu di Bella. Ma cum'è l'esaminu anu ricunnisciutu, era u corpu di u patru. U fanàticu sopraviventi accede à a pulizzia a verità tutta di Bella è i so assassini. Hè stata annunziata di 20 anni per incendiarunu a casa, è era ufficialamenti ufficialmenti fallecido. Ancu s'ellu ùn hè micca cunnisciutu ciò chì hè successu à questu.

14. Clara Mauerova

Fighjate à a photo è dicenu, puderete imaginate questa donna com'è membru di un cultu rituali ominu chì, durante ottu anni, manghja i so figlioli, torturà è torturano? Inoltre, questu involuttu tutta a so famiglia. I figlioli sò stati guardati in cantine in canchi, rimanu, battevanu, raffiati, alluttatu e butte di cigarette è tagliò pezzi di carne da elli, chì manghjonu più tardi. Questu chì si trova in a casa vicine, l'abitanti di u picculu cità chjaru longu ùn hà micca persu, chì qualchissia ùn devi micca cumpratu un monitor di cumpagnu per u babbu. Allora l'infermiera pripunamente accidintali hà pigliatu l'imaghjina di i cammari instalati in u basamentu di a casa Mauerova. E ora u più terribilmente hè chì u gruppu di i canibali sadi i stati culpabili è cunnannati à un pocu tempu - da 5 à 9 anni in prigiò in u 2007.

15. Carla Homolka

À l'annu 90's, Carla Homolka è u so maritu Paul Paolo segui u rapitu l'almenu trè nichi. A prima vittima di a serial couple era a sughjettu di Carla - Tammy, di 15 anni di età. A più disgustatu di queste hè chì Paul, chì hè statu postu cun simpatia per a zitella, li dumandò nantu à a corruzzione di a so sorella più ghjovra. Purtonu e spaghetti è valium down, è Paulu violò a zitella. Dopu un pocu tempu, tornanu torna à pusà a zitella per dorme è, cù Carla, a rape in u sotano. Ma a zitella perch'elli avvilinati choked vomit masses è mortu. Prestu li malfattori fùbbenu attraversati è cunnosciuti, ma Karla prumittia di certificà contru u maritu, è hè stata liberata. Avà hè stà in l'isula di Guadeloupe sottu un nome diffeenti cù un novu maritu è ​​trè zitelli.

16. Mireille Moreno Carreon

Mireya hè cunnisciuta com'è a donna più famosa trà i traficanti di droga. Hè una di i primi a trasfurmà in drogu Los Zetas. Era rispunsevule di tutti i salotti in Messico. Hà deve dettu chì si cuminciò cum'è un agitatu di pulizie, ma poi trasfirìu a "partitu scuru" è prestu prestu u capu principali di u cartellu di droga. Un annu dopu hè stata arristata à guidà un carro robatu.

17. Tilly Clymek

Tilly Clymek hè statu un assassinu serial americanu in a prima mette di u XXu seculu. Duranti un pezzu, pretendia à esse una psique è un visionario, predice a morte di e persone cun una rigioni stuposa. Quattru di u so maritu morse in un modu stranicu, è, sicuru, Tili hà scrittu tuttu per a so mala furtuna. U mètudu di castiguu era abbastanza simplice - hà avvilinatu e persone cù arsenicu. Sicondu alcuni relazioni, hà sappiutu annunzià 20 persone. U quintu omu hà survivtu miraculously, cusì Tilly hè stata detta. In u 1923, Tilly fù cunnannatu à a prissioni persiana, unni mortu à l'età di 60 anni.

18. Charlene Gallego

A coppula Charlene è Gerald Gallego, di u 1978 à u 1980, hà tortuatu, ravaged e assassinate 9 ziteddi, una di quale era stata fatta. Tutte e vittime, salvu una, eranu adulescenti o ghjuvanetti. E, forsi, a coppula puderia esse oculazione, s'ellu ùn anu micca attaccatu à una ghjovana coppiu. U zitellu hè sparatu è a zitella hè statu rapida è morte. I cumpagnie hà sappiutu di veda u segregamentu, fìciru u numaru di u vechju è li detti u maniacu à a pulizzia. In u 1984, Charlize testimoniu contra u so maritu è ​​hè stata sola à 16 anni di prigiuni. Gerald hè statu cunnannatu a morte, ma mortu in prigiò da u cancru di u rectu. Charlize hè stata libera in u 1997.

19. Catarina di Medici

Unu di i più putenti, ma ancu di e riliggiusi di sangu e pruduttori di l'Europa medievale, Catherine de Medici era una nurmanna di riggenza italiana è reina di Francia da 1547-1559. In a storia, u so nome hè diretta direttamente cù a Notte di Bartolommeo. A massacra di i Huguenots hè statu urganizatu da preghjudiziu da l'ordine di Catherine de Medici, per guardà u so putere in l'arena pulitica. Sicondu parechji estimi, a notte più mortu di 30.000 persone mortu.

20. Delphine Lalori

Cunfirmatu cum'è Madame Blank, Delphine Lalori hè stata una sociali ricchissima in New Orleans. Ancu era cunnisciutu per i so inclinazzioni sádia. Sera Lalori adurda imbattitanti i schiachi neri, e so vistimenti eranu chjappi in una veru umidità di l'horrore è u dulore. Una volta, in a so casa, ci era un focu, arranjatu da dui neglii, attaccati à a stufa. I bombi chì ghjunghjenu in u locu trova una camera di tortura sana in l'attic: in i celi ci sò stati muturati è mutilati di i persone, in quali esperimenti sò stati fatti. I residenti di Nuvellu Orléans anu vulutu eseguisce u Delfinu, ma hà sappiutu di scappassi à a Francia, induve, sicondu rapporti non cunfermati, ella morse mentre caccia un corpu.

21. Daria Saltykova

Daria Saltykova - Nobili russa XVIII è assassinare seriamente, cunnisciutu da u soprannatu Saltychikha. Pi via tortura ella torturó è anu mutuu più di 140 serfs. Ella fece anch'elli servitori cù frasi, i sipolti in u locu vivu, è assicurà tuttu ciò chì suffriò: i zitelli, adulescenti, zitelli incinta, viechji omi, omini. Per a cruelità senza permessa, Saltychikha hè paragunata à a Countess Bathory, chì hà avutu funti sisticidi similari. Saltychikha era cunnannatu a privisioni di u rango nòbbili è fù livatu da u cognome di u maritu. E anch'ella era attaccata à un pilastru cù una scrizzione sopra a so testa "U torturadore è l'assassinu". Dopu questu, hè stata esiliata à un monasteru per una sentenza di vita, unni mortu dopu à trenta anni prighjona à l'età di 71 anni.

22. Leonard Chiancully

Leonard Chianciulli hè una donna cunnisciuta à a donna assassina, chì in u piriu di u 1939-1940. ammazzò tutte trè dituli. Accumincia cù u fattu chì u so figliolu maiò era redazzione in l'esercitu, è hà dettu chì per a salvezza, i vittimi avianu bisognu. Ella enticed the girls to her, trattatu di vinu cun una droga, remendata cù una machina. Dopu scumpressate u corpse, dissolve u suttura càusticu è cottu stu sapellu. Perchè più tardi hà ricevutu l'alcuni "Savonu di Correggio". U sangue di e vittime hà aghjuntu à i pasticceria è i sciroppi chì trattò i so amichi è i vicini. Leonard hà cridutu chì sta manera pudete sguassà a malidizioni da a so famiglia. Per i so misdeeds, ella hà 30 anni in prigiò è 3 anni in un hospital psiatriudu.

23. Juan Barras

Juan Barras hè stata natu in u 1957 in una famiglia disfuncionale è diventenu un di l'assassini seriali in sangue in a storia di u Messicu. Da u 1998 à u 2006 abbiò quasi 46-48 anziani, chì ghjè perchè era alcuna alcuni "L'Assassinat di l'Antigità". Anziani anziani scrittu cù un club, strangled è robbusta. Per un bellu pezzu, a pulìtica suspettò un omu di assassiniu. È solu in u 2006 Barass hà sappiutu per catturà quandu pruvò à scappari di a scena criminale. Hè stata culpita in 16 accusati è cunnentatu à 759 anni di prigiuni.

24. Eileen Warnos

Eileen Warnos hè cunsideratu unu di i maniacs femini più bellini in u mondu. Quandu cuminciò a casa di a casa di i so parenti, hà principiatu a prutitori nantu à e strade di a Florida. E in 1989 hà tombu a so prima vittime - un omu chì era sticciatu da u cuteddu. Dopu quì, Warnos anu tombu circa 5 omi prima ch'ella era capaci di piglià. Hè stata culpita è missu in morte. Ancu s'ellu hà curabile era dubbiune, Eileen hè statu condensatu à morte per in injectura in u 2002. A blockbuster di superbattu "Monster" cù Charlize Theron in u rolu di titulu hè basa nantu à sta storia.

25. Miyuki Ishikawa

In Giappone, Miyuki Ishikawa classifica prima in a storia di criminali serjali. Cunfrattu cum'è "Ripa demon". Miyuki hà travagliatu com'è una partara è in a so vita, sicondu parechji estimi, uccisi trà 85 è 169 bebe. Cridìa ch'ella hà aiutatu i famiglie poviri e indigenti, saldendu e so prublemi. Durante u prucessu chì hà dichjaratu a so culpabiltà, discendu chì era parenti chì eranu culpè da a morte di questi i zitelli abandonati. E a so difesa hè stata riesciuta. Miyuki hè statu cunnannatu à solu 8 anni in prigione. Dopu l'appughjatu, u termu hè ridduciutu da a mità.