Valuri spirituali è materiaine

I criteri principali per a rializazioni d'una persona sò valuri spirituali è materiali. Dopu à u zitellu in u zitellu, i fundatori di u so avvena si cumincianu à furmà. L'atmosfera di a famiglia, a situazione circunvicali, tuttu questu hè un impattu direttu nantu à a furmazione di valori .

Ogni ghjornu, l'aspettu materiale in a vita diventanu più significativu, imbuttendu emozioni, sentimenti è e experienzii à u sfondate. L'ambienti ùn anu micca sceltu, quandu tutti prupone à circà "una stampa", mentre chì vivi in ​​un bonu appartamentu è avete un cuntu bancariu. In ghjustizia di sti benefizii, una persona si scurdassi micca di u più impurtante per esse in u core è l'ànima. Ùn truvà micca l'armunia per ottene a felicità hè solu impussibili, postu chì ci hè parechji milioni d'esempi di piacè successu, ma infèntanu.

Cumu alcuni unità?

Per fà un settimane sanu di valuri materiali è spirituvii avete bisognu di decisu ciò chì hè di grande impurtanza per voi, è chì ùn hè micca necessariu in a vita.

In psicologija, ci hè un esercitu faciliunà simplice chì aiutavanu à fuglià i valori spirituali è materiali di una persona è clarificate e prublemi di l'autore realizazione. Per ellu bisognu à piglià una carta di carta è risponde nunda:

  1. Imagine chì a vita serà interrotta dopu à 15 anni. Pensate à ciò chì vulete fà durante stu tempu? Chì duvete avete ricevutu dopu à a data di cadenza?
  2. Righjunate u tempu à 5 anni. Chì què avete duvete fà, è chì fendite?
  3. U pianu minimu di vita hè solu un annu. Cumu megliu di campà? Ciò chì lasciarà?
  4. U più triste. Ùn sì micca più. Ciò chì hè scrittu in a rùbbrica di u vostru obituariu? Quale eri tu?

Avà infurmatu currettamente ciò chì avete scrittu è raghjone e cunclusioni appruvati.

A diffarenza trà i valori spirituali è u materiale

L'emozioni è i sentimi micca diminuite à a proporzioni à u numeru di e persone chì prupietenu, in cuntrastu cù i bè matiriali. I valori spirituali ùn anu micca parmettini in quantu ùn anu micca sparìssinu nantu à l'assorbiti, ma diventenu una parte di u mondu internu di una persona, affundante à l'altri.