Donna intelligente

Ci hè una parolla chì l'omi ùn mancanu micca e donne intelligente. Ancu a paura di elli, evitendu è ùn vulete micca nunda in cumuni cun elli. Hè per quessa chì preferanu micca e zitelli chicchi. Ma dunni per arrivà à e femine smart è hè questu questu casu? Intendemu di scummigghiari.

I studii indicanu chì una parte significativa di a pupulazione maschile (circa 35%) cunzidira a mente femminile per esse una qualità positiva, mentre chì in u stessu tempu scucstenu chì e so nanzi anu sempre a più modestu è più prubabile d'esse l'opinioni di u maritu. Se pensate micca nantu à quessa, in ogni ghjornu di tutti i movimenti feminista attuale, e donne generalmente soffrenu è ùn importa micca cumu si tratta l'ugualità cù l'omi, questu puderebbe benefiziu à qualchissia. Stòricamente, un omu cumplisce a so funzione, è a so donna, contru a natura, ùn pò micca pisà, cumu dicenu. A lotta constante per un locu sottu u soli solu guida à i disappruversi da ogni parte.

Perchè l'omi teme maiò bè?

Hè assai sèmplice - u timore di inconsistenzi. Una donna intelligente sempre, in ogni locu è tuttu in un nivellu: travagliu, famiglia, vita. Hè accadutu chì i ghjuridizione deve bisognu di a so supranità è hè chjaru chì, si sera incunibulosa vicinu à a zitella, ùn ùn permettenu micca à u so mondu. Cusì, solu l'omi debbuli anu teme di e donne intelligenti. E sole donne stupiti - fate sempre chì sò assai intelligenti. A mente in stu casu ùn hè micca un indicatore di intelligenza, ma più di saviezza.

Cumu fà una donna intelligente è sàvia?

Spessu una zitella intelligente hè assai rispunsevule, ùn si permette micca di rilassà, sempre mantene tuttu sottu u cuntrollu. Ma hè impurtante ricurdà chì ancu u rappresentante femine più bellu chì deve avè u so propriu pratiche debule: à parechji volte in emozioni è micca sempre attu à u pianu. E, sicuru, se una donna voli un ghjovanu è ella era còmpiu solu - ella darà e regule di a gestione à i mansi forti masculi, è ùn ùn sustene micca un postu di primatu. Chì a zitella ellu ellu hà sceltu, cunsultate cun ellu, ùn scrivanu e persone, sentenu una misura in tuttu è esse autosuvuli.

Una donna intelligente hè, sopratuttu una donna sàvia. E tali donna hà sempre truvà l'armunia trà a mente è stupidità.