Lunar manicure with gel-varnish

Lunar manicure hè statu pocu novu diventatu cumu cun questu l'amatu è versatile francese. Lunar manicure, creata cun l'aiutu di gel-varnish, ùn hà micca solu per piacevule cun un disu inusual designu, ma durà più di e unghji.

Tipi di luna manicure

Eppuru u manicu lunar cù l'aiutu di laca hà principiatu à ricumpenità di novu pocu tempu, in u 2010, dopu à u show di Christian Dior , stu disignu hà travagliatu assai. In u 30-40 anni di u XXu seculu, era cunnisciutu com'è "Hollywood Francesi". Stu metudu di pittura d'unghje pò esse rimettendu in modu chì si pò esse realizatu cù parechji culori è sfumaturi di u polpa d'ungià, nantu à unghji da diverse longhi. I sperimenti sò ancu possibbili cù fattura di vernici. La manicure lunar hè una variante di a manicura francesa, in un vernice di un altru culore, in quantu più di u principalu, si trova u distinu di u ciudu - u tottu. A forma di u pozzu pò esse qualche: da u semicircular tradizionale, à u cuncavitu è ​​ancu triangulare. Per questu disignu, puderete sceglie tante sfumato di vernici, solu ùn si micca scurdate di penserà chì ragioni di vestiti puderanu combine a luna manicure. U più attivu hè a luna manicure cù laca russa è negra. Dopu fattu un disignu cù unu di sti culori, ùn definite micca da passà in bigtoni.

Cume una manicura lunar-vernice?

Da a manicure lunar cù u vernici solitu, a tecnica di u performance difiere insignificamenti. I distingenti principali sò l'usu di l'estratti di lacatura speciale è un lumi UV speciale, cù quale a manicure hè stata fissa.

Per u disignu di a manicure lunar cù gel-lacquer, avemu bisognu: un gelatinificante base, un vernice gelatinu per i dui culori primari eliggiuti da voi, un mezzu per creà un poveru (stencil o pezzo speziale), topcoat, degreaser, lampu UV.

U primu stadiu hè preparatu. Dunque, se ne necessariu, una manicuranza hè esposta, a cutícula hè sguassata, a larghezza di u unghjetta hè determinata, a forma di u burcu hè decisu. Dopu à u trattamentu, un agenziale di scatiggioni especiale hè appiicatu à i ungi.

U prossimu siguiu l'applicà a basa di u revestimentu à a unità di u colmu. Hè da manghjà in una lampada UV.

Dopu chì a basa hè appiicata, avviamu a furmazione di u pozzu. Hè scrittu davanti à l'utilizazione di u culore primariu, perchè in questu casu un tubergiu facili ùn si forma in u unghje à u locu d'applicazione di u vernice per u fustu nantu à a cima di u principale. Utilizare e strazii speziale per a manicura francese o un sbagliu sciccarlu per i disegni nantu à e unghji, creanu un semicircellu di a forma desiderata è diprecate cù gel-vernice. Si ùn hè micca troppu pruvucatu in l'arti di manicuranza, dipoi, sicuru, hè più faciule d'utilizà stivali addeziali chì sò stati assigurati bè da u so unghje è permettenu di appiccà gel-vernice ùn curà cura di curazione, postu chì tutte e tagliba chì hà tossu esilla permanere nantu à carta. U fugliale hè un cuddore più difficiuli di utilizà, ma si tenete una sperienza cun ella, pudete creà furiddi di assicura qualche forma è grandore, mentre chì l'usu di strisce limite e vostre posibilitate. Dopu piglià a stampa di u burcu, aghjunghjia u vernice in a lampada UV. Se necessariu, appricamu un capu più.

In seguitu, à a cunghjunta à u pirtusone, appricamu u verniciore principale è pittura tuttu u spazi libbiru di u unghje. Hè ancu bisognu à seccu cù una lumera è, se ne necessariu, fate un seconda cappella di trattu.

L'ultimu passu hè l'applicazione di u topcoat à gel-vernici è di siccà in a ultravviolet. Puderete pudete applicà un pappu maiò è quì sopra a grandi è permettenu di secremente. A vostra bella luna manicure gel-varnish hè prestu.