Chì serà a moda in u vaghjimu 2014?

Finu à pocu tempu, paria chì parechje tempu fubbe finu à u vaghjimu, è avà hè avvicinà più veloce è più veloce, pudete dì, avanti nantu à i tacchi di l'estiu. Allora hè ora di pensà à cumu fà l'aghjurnà u vestitariu per a nova stagione, postu chì ghjè prubabilmente dipoi "famiti", è ogni donna, per suprattuttu, hà a bisognu di fà cumprà in cerca di qualchi cosa interessanti per u tempu di l'otoño. Ma prima di andà per e cose novi, avete bisognu di tutti i punti nantu à i "i", scuprennu ciò chì seranu in a tendenza. Allora, in tutti i detalls, capisce chì serà di moda in u falatu di 2014 per sapè chì cose averebbe necessariamente prisentanu in u vostru utopia chjaru dopu un shopping shopping.

Rouvura di moda in autumn 2014

Emu accuminciamu a nostra nostra cunvenzione cù a ropa, perchè ghjè solitu cù ella chì u vestigale accumene da rinforzà, è cusì ponu esse sceltu qualchissia chì appartanu l'articulu generale di l'articuli scelti.

Eghjezze di moda di u verdu di u 2014 hè in sicuru un capeddu longu à u ghjinochju, è dinò di bombers - capelli d'sport chì anu presaggiuatu solu solu com'è parte di a forma sportiva (in particulare in l'America), è avà cunquistonu i catwalks. Capelli pò esse cachemire, tweed, lana, è fur. Extremely popular sò i capigli in a gaiola, è a catia pò esse assai diffirenti - ricorda à tutti di i famosi sacchetti a scatuli, tile, o cammis. Ma i capelli di pelle sò i più populari brillanti. Cridianu assai attenzione, è per quessa ùn sò solu avvicinavanu da parti di e cumpagnie.

Inoltre in questa ghjucadore di ghjucà è i pantaloni trousers sò populari. U primu pò esse assai diversa - gruffu, magre, cù patti è senza ... in generale, per ogni gustu. Dà trouser suits , in principiu, puderete esse dichjaratu, ma quandu l'articulu dominanti fostu hè u stilu riguardu classicu, chì hè una di e tendenzi trendi di u 2014.

Inoltre, in questa fasa di tempura sò stati assai acquaghjule imprese di tessili lustrosi. Sembra chì, à u vaghjimu, tutti ci vole à calà, ma i disinfettori decide di fà u cuntrariu. Per quessa, in i so cullezzione ci sò assai pruduttori fatti di lumi, tessuti vulgari, chì, anchi si propriu in opaque, serebbe sempre bellu in elli, perchè se decide di cumprà un vestitu, ùn si micca scurdate di u mantellu caldu in parechje.

Calzature di moda per u 2014

Se parlemu di sopfimi, unu di i chjassi più chjappi di a moda - hè stivali, o almenu stivali alta. Puderanu sò culori brillanti, o in bianchi è bianchi o culori pralini. In moda cum'è stivali cù una alta freba è estrema. A "condecorazioni" più famosa di sta stagione sò rettili, spine, sequins, lacing. Inoltre una di l'imaghjini più modi di a caduta di u 2014 hè un stile militari in vestiti, cumplementati da u boticoni cusac .

Sapere è stivali in moda sò assai differenti è di sfarenti sfumature. Pagliaghji brillanti assai famusi, cumu una pratica, una falce è un tufu biselado. Inoltre, unu di i tendenzi più modivi di i sposi di e donne in u vaghjimu di u 2014 hè un culore biancu è biancu. Per esempiu, cuntrolli, o strisce, o scarpi bianchi cù una banda di gomma negra è cusì.

Cumposti moda di u vaghjimu 2014

È, finaraghju, attente à chì tipu di schema di culori hè oghji più popular.

In generale, deve esse nutatu chì quellu annu, i disinighjini ùn ci micca particularmente restritte à i fiori, per quasi tutti sò più o menu moddi. Hè sopratuttu ch'ella era notevuli in l'estiu, quandu a moda accoltu quasi tutte l'ùmmira chì anu in natura, dà un pocu di cura particulari. In u vaghjimu a situazione ùn cambia micca, ma i disinfettori anu più "favourite".

Unu di i culori più modesti in u falatu di u 2014 hè russu. Quandu dicenu, u russu hè diventatu u nostru novu neru. Inoltre, i diseggiani paganu più attente à i tralcidi sfirenti blu è verde. In a moda, ci hè una scala pastel, in particulari lavanda, fraschi è rosa. A più disinfettante facia cura nantu à i culori di "autunno" - marrone, beige, rosso.

Allora ci hà da calculà a moda di portà in u falatu di u 2014, è per una maiò vivaci viscuali, vedi e ritratti in a galerie sottu, dopu chì quì hè digià pussibile cunfidenza à e buttane di moda.