Carcassonne, Francia

In a Francia miridiunali, in a pruvincia di Languedoc, tuttu hè littiralmenti imbuveddu di u spiritu di i tempi. In queste parti ancu esse a vista più interessante di Francia - u casteddu di Carcassone. Hè quì chì u turistru hà una pussibilità unica per fà un viaghju in tempu è fassi in l'urbe turbulente di a storia medievale, chì i mura di u castellu di Carcassone remembranze assai. Questa furtizza hè ancu chjamata "libru in pietra", perchè pò traccia l'istoria di a custruzzioni militari di l'antichi Romani à u 14u seculu.

Carcassonne, Francia - un pocu di storia

Per a prima volta, l'esurtazione di Carcassone pò esse truvata in l'annali annantu à u primu seculu aC. Ma i troii archeologichi si manifesta chjaramente: u primu sughjettu hè stata fundata un seculu prima da i Gaulois. Dopu à u so regnu, a cità hà trasmette nunda d'una banda à a manu: a furtizza di Carcassone era di u Patrimoniu è di i Wisigoti, è i Saracini è Rumani. In u XIIesimu seculu, a cità diventa a famiglia di a famiglia Tranquel, chì averia diventà u refuge di l'eretichi Albigensi. Strictly speaking, grazzi à l'Albigensiani, a cità più bassa attruva in Carcassonne, in quale a vita hè ancu attivamente burbonzia di sti ghjorni. L'anziana Alta Ville gradualmenti diventa un museu unicu, cusì cunservatu assai à a ristaurazione, realizata à a fini di u seculu XIX.

Carcassonne, Francia - attractions

Di sicuru, in un postu cusì cusì cum'è Carcassonne, ci hè quarchi cosa per vede.

Prima, hè a Cità uttenuta, chjamata ancu a Citadella o a Cité, un patrimoniu da a UNESCO World Heritage Site. Più cinquanta torres, mure grandi, fossi - tuttu questu pò esse vistu in l'Alta Citta. Puderete entre in a Ghjunta di Narbonne, chì data di u 13 ° sèculu. U primu attrazione di Carcassonne, a so carte di ghjurnata hè aspittata per i turisti digià nantu à u ponte chì guidanu à a Citadella, o più nantu à una di e so culleghi. Hè nantu à a statua di una donna cun un sonnette timido. Ùn hè micca altru chì a dama di Carcassona, in onore di quale, in fattu, a cità è hà cunsideratu u nome. Comu a ligenda dici, era l'ingenuità è l'attitudina forti di questa persona chì aiutava a cità per salvà di a cunquista da e truppe di Carlumagnu. True o nò, oghje chì nimu serà di sicuru. Ma di vugliu esse stampate in a photo cù a dama di Carcass, ùn hè micca persone. Fotografatu cù a dama di Carcassu, vene nantu à un viaghju per i strade strade di una fortezza medievale. Unu di sti chjose certamentu guidanu à a Cattidrali di San Nazaretta, chì u cunsigliu hà cunservatu l'impronta di tutte l'epopea chì survò. E per survivà a catedrale avia assai, perchè era custruitu in u latu di u 11 sèculu. In a catedrali sò i finestichi di vitra antica in vitru. In l'Alta Citta hè ancu situatu u museu archeologicu di Carcassone, unipochi di l'esposizione chì anu dedicatu à i lummy rimesse da quì di i cimiteri antichi. Presumibbilmente, sti chjassi fallevanu i funerali di Cathar, è appartene à i 12-14 seculi. I amatori di a storia militare sò improbabile di passà per e furtificazioni nantu à u territoriu di l'Alta Citta. Ci hè ancu u Museu di l'Inquisizioni, perchè hè nantu à sta tarra chì a storia di i tribunale eclesiastiche catedtichi. In u museu pudete vedere i strumenti di tortura è u locu di prissioni di criminali. I picculi viaghjatori puderanu manicurà i nervi in ​​a Casa d'Haunted, situatu à pocu pressu à u Museu.

A lot of walking up the Upper City, pudete a trasla a a cità di Nizhny, o in altri affari - Bastide. Pudete vede quì nantu à u Ponte Vecchio, data di u 14 ° seculu. A cità più bassusta cuntene assai assai interessanti: hè a cattidrali di Santu Michele è l'edifizii di i tempi di San Luigi, è a fontana in a forma di Puseidonu è u Museu d'Arti.