Attraversu Oslo

A cità di Oslo, anche era una di e capitali europei, hè stata sola è nuvola. In Oslo, ci hè quarchi cosa per vede: quì si ncontranu i lagini di l'architettura muderna è antica, visitate i parchi più belli, acquistanu cun monumenti è musei. Aghju offerta una retazione generale di l'attrazioni di Oslo.

Fortezza di Akershus

In u cori di a cità di Oslo hè a furtizza d'Akershus, situata à a rocca di a baia. Cumpagnatu u XIII seculu, a furtizza protetta a cità da attacche da i nemichi. È oghje, visitannu u casteddu, pudete acquistà cù a storia di Oslo, vede cù i vostri ochji alcune superiori di sta antica residenza reale, mausoleo è servu, visite u Museu Militar.

Da questu punto di a cità di Oslo, avete una bella vista di u fiordo. U terraviu è l'albitori di u forte Akershus sò un locu predilettu per a festa populari.

Royal Palace in Oslo

U più famosu di a cità hè a residenza di u regnu rignanti di Norvegia. U Palazzu Giustu hè chjusu à i visitori, ma pudete amparà quandu l'estrazione architetturale insula, piglià un passaghju per a Piazza Palace, vedi u cambiamentu solenni di guardia in u palazzu. Un interessante funziunalità hè a bannera nantu à a residenza: se u re hè in u palazzu, una bandiera brodata cù u doru hè risuscitatu sopra u tettu, è se u monarca ùn hè assenti, invece di u so standard, susciteghja u banner di u Prudenti Crocciu di Norvegia.

Vigeland Sculpture Park

Unu di i posti préférée des Oslo è chì hè Ghjustu Pasquali scultura parcu, situatu in u centru di a cità. Stu maestru talentu recre a tutte e tappe di a vita umana in 212 sculture di bronzo, ferru è granitu. I capulavori di Vigeland amenu a attenza è pussede una energia enormi. In u parcu Norvegese ti piace à ghjucà i sportivi, anu aghju piccane è ghjustu caminari. Una di l'immubilatori più grandiose, l'imaginazione chjamata, hè u Monolitu - una stella circa 14 m in altru, intagliata in una sola petra. U Monolitu prupone 121 figuri umani.

Inoltre, i visitanti pudete visità u museu di Vigeland, induve ci sò scambi di sculture di u famusu maestru. Hè Vigelandsparken chì hè u locu centru di a peregrinazione turistica in Norvegia, ùn sò micca solu nisun altru locu in u mondu. A strada, u park hè apertu à u ghjornu, è l'ingressu à questu hè assautu liberu.

Opera House in Oslo

L'Opera Norvegiana è u Teatro Ballet hè statu custruitu pocu ricenti, in u 2008. U custruzzioni di u teatru hè custruitu di vetru è marmurinu in un stilu mudernu. In più di i renditi teatrali usati, interessani excursioni sò stati quì. Serà infurmatu di e funziunalità di u bastimentu è l'architettura di l'edificiu, nantu à a vita di l'attore di u ballu, etc., è se vulete, pò ancu escalofre à u tettu di u bastimentu.

Musei di Oslo

In questa scandinava cità pocu minaccia, ci sò parechji musei, quelli chì rapprisenta un grande

Per tradizione, u museu "principal" in Oslo hè u museu di i navi Viking. Ci hè una cullizzioni unica di trè volti custruiuti da i Vichinghi in tempu immemorial. Questi navi perchè più di 1000 anni nantu à u mari, dopu u quali sò stati risultati è parti restaurata. Unu di elli, u più grandi, appartine à a donna di u famusu scandinavi, u sicondu hà destinatu à longu viaghji, è da u terzu, sfurtunatamente, sò solu surviglii. Fù l'esibiti di u museu pò ancu esse nutatu una varietà di articuli di i navi: canna con becchje, pate u altre antichi d'navigatori Scandinavi.

Inoltre ùn una esattazione urdinata hè u Museu Kon-Tiki in Oslo, dedicatu à a famosa expedizione è i so scuperte scientifichi. Eccu a famosa raft de Kon-Tiki, chì Tour Heyerdahl travaglia l'Oceanu Pacificu in u 1947. U museu hà una maghjina di regalo è ancu un petit cinema.

Per visità Oslo, bisognu di u passaportu è una visa di Schengen à Norvegia.