23 cose sorule chì i nostri genitori anu fattu

E nimu hà chjamatu parenti parenti!

U tempu ùn si ferma, è i veci conceptu sò sustituitu da novi. Di sicuru, hè ghjustificatu da u sviluppu di a tecnulugia, a sucità, i principii giovani è i principii murali. Ma, voi, quarchi ùn ci hè micca boni di qualcosa "vechja", nativa - chì era chinu di a vostra zitiddina. Suggerimenti in l'imaginazione uceanu di u passatu è fighje un'occhiata à i fotografia più insana chì mostra e cose chì i genitori hà fattu mai cun i so figlioli. Dui ghjorni ùn avete micca veru!

1. Nna i nostri parenti sò sempre permessi di cavallu in una bicicletta senza un cascu. È, sia ghjucatu, i feriti sò più menu!

2. I fotografii ùn sò micca sempre un impurtante è mpurtanti in a vita di ogni famiglia. Hè per quessa chì in l'imaghjini di u passatu, pudemu osservà ritmi simili.

3. I bebbiglii nascuti, chì anu da esse liberatu da l'uspidale, èranu sempre sempre in i ghjinochji, micca in u sediu di l'auto.

4 Era cumuni per parechji parenti di mette una cradle cù un zitellu nantu à una stufa eléctrica per vede constantemente u zitellu in vista. Ùn vi scantatu, u cozistu fora apagato!

5. I megliu ritratti si sò sempre uttene à un tempu quandu u zitellu era vicinu di ferita. E i genitori facia u megliu per affirmà e so situazione per fà a megliu foto di u so zitellu.

6. E quantu vittime da i vechji ritratti sò cunnisciuti, quandu i genitori vittime à i zitelli di i zitelli!

7. Avà hè oghji purtà sopra a partioni di pelli da i zitelli, è davanti à i figlioli piglià cun elli à i viaghji più periculosi per vede i belli bassi di a vita. Per esempiu, scalendu i monti cù steepce.

8. Preocupatu di a prutezzione di u sedimentu di u caratteddu per i zitelli chì vendenu in i stori? Spiecanu nantu à elli. I paisani anticipamenti si sò micca attaccati tali sillati à i sedi di u carru cù una corda. Eppo solu i quelli chì l'avianu.

9. Un viaghju in tutte e crescita di u mari o l'oceanu hè sempre statu fattu senza chests inflatables. Hè raghjonu!

10 L'omi anu stati sustinuti da a zitiddina. Hè prumessu, questu hè trattatu littaralmenti: i genitori dà u pistellu à un zitellu di 4 anni è pruvatu d'insignà cumu per sparalli. Chì ci hè vinutu - ancu imagine scary!

11 In i nostri ghjorni, i genitori fighjenu di prutezzione di u zitellu da ogni modu d'articuli è scuncing. E solu di parechji dicennii anni, i ziteddi puderanu dumandà liberu cù i darduni di metalli prufessiunali per i dadi.

12 U figlioli sò deve mani, è sempre. Ma hè improbabile chì u cunsumu d'alcoolate ponu esse attribuita una predilette positiva o ricumpensa.

13 Avà, quasi nisunu ùn vedi cumu i genitori roulinà i so ziteddi in u spinu di un camion. È prima chì era a norma è u più grande divertimentu.

14. U culori rosso, i decoru di l'airegiuzzi è i ruchisie in tutti i chjusuli - una vista apprussimata di a spiaggia di i nostri tempi. In u passatu, i genitori ùn anu micca paura di falesa di colpi è parechji cutelli, spade è savori in i chjuchi di i zitelli.

15. Vulete una foto cù un scimmia?

16. Invechjate una snapshot di u tigru hè sensu assai più impurtante. E i zitelli sò vicinu, vicinu à u predatu!

17. Oghje, parechji parenti hanu ringraziatu i pruduttori di sedi car privati ​​per a so cuntribuzione à migliurà l'adattazione. Parechji primi ghjovani coped with improvised means.

18 Ùn ùn avete micca moltu à tutti. Fatturà u zitellu à u sediu di l'auto.

19. Natale extreme in acqua aperta? Eccu, ùn pensate micca quì un creepy!

20 Ogni oghje chì ognunu sapi chì accaduta à i carchi di ghiaccio o trinevoli cù l'aiutu di i muturi hè una mala idea. E micca tantu tempu, questu modu i genitori avè cresce e so figlioli.

21. A veru loca hè di mandà u zitellu per vola in un parachuting per una barca.

22. E l'orgugliosa signatura per sta foto: "U mo daddy-biker! Ciò chì dice tuttu! "

23. L'espere di a fantasia parenti in questa foto hè simplicemente illuminata, chì ùn si pò micca prestu à nisuna discrizzioni.