Hè sporciutu per fà un tatuu?

Quasi tutti, chì vulete immortalizate nantu à u so corpu, sò interessate da se esce cusì à fà un tatuu. Per una banda, hè un interessu naturale à u prucessu di u tatuatu di u tatuu, ma in l'altru - quandu un artista di tattoo hè dumandatu d'unni ùn hè micca dolore per fà un tatuu, o se hè cuspente à fà à tuttu, u maestru pò cunsiderà cum'è a vuluntà di u cliente di applicà un tatuu. Chì dolorosa hè una gràzia, in fattu, è vale a pena per fà un tatuu se ci hè teme di a prucedura? I risposte à sti dumandesi anu bisognu di esse clarificatu prima di una decisione finali hè fatta.

Per fà o micca fà?

Ùn sò solu e donne, ma ancu omi sò interessate da se esce cusì à fà un tatuu. E se u teme di u pughjile prublema nantu à u desideriu di fà un tatuu, da definite ùn deve esse in prumessa. È se u viaghju à u salonu di tattoo hè posposti per l'dulurità di disegni un tatuu, hè abbastanza pussibule chì questu hè un sensu intudu di l'elegazione incorrecta di una figura o una decisione precipitante. In ogni casu, se u scopu di fà un tatuu ùn hè fundatu nantu à un capricci momentimu, ùn ne scantà u timore di u dolore.

Hè sporciutu per fà un tatuu?

Ùn ci hè micca una risposta in una manera inequivavule per questa pregunta, è ogni dettagli tattoo detalla i so sentimenti in modu diffirenti. Ma, i fatturi chì seguenu influenze significativamenti u dolore.

At attitude psicologicu

Per quelli chì facenu u tatuu per a prima volta, u principale pesu sustinente ùn hè micca u dulore stessu, ma l'ignotu. A causa di fattu chì ùn ci hè micca idea di e sensazioni di u dulore, ci hè scantu. À u listessu tempu cù e ses sessioni ripetuti, quandu quì u scantu scorri, u dulore hè trasferitatu assai diffirenti. Di sicuru, ci sò parechje quandu u spaventu s'incontra sola, sopratuttu s'ellu a prima sessione di appiecà u tatuu era assai dolorosa. Questa attitudine, hè casi impossible di astratta da u dolore.

L'attitudine psicologica tocca un rolu impurtante nò solu in i primi session di tatuar. Cù fatigue, una pratesa di salute, ansietà, u dolore pò aumentà significativamente. E ancu i vitture inveterate chì visite tatuaggi ùn anu una volta à l'annu, nota chì ogni volta u pardoncu hè perceived de diversi manere. Per quessa, da quandu avete visitate l'articulu tattoo, avete da preparà, sintinu à u clima di l'umore pusitivu, avete un bon restu è, se pò esse, spiega fatturi irritanti.

U umbilivu di u dorali

A percepzioni di u dulore dipende nantu à a tollerabilità indipendente. A persona pò durà durissimu duranti u disegnu di un tatuu, o sottumessa dura per parechje ore, ma dopu chì senti u pira insostenibile, o vice versa, à u principiu sperimenta sensazioni incù incongruvuli, è dopu chì pò esse diversi minuti calma. In regula, i donne sò più forte, ma réacte à u più dolenu.

Pruvenziu di u maestru

U sentimenti doloroso in parechni mane dipenu di quantu u travagliu maestru è quale l'equipaggiu cumunu cun. I prufessiunisti prufessiunali sò solu mudelli moderni di tattoo, chì reduzanu significativamente a soreness of the procedure. A talla di u tatuu è a tecnica di l'applicazione.

Aduprà un grande drame viaghja più tempu, è, per quessa, a superficia di ferita di a pelle serà più grande. Ma i tatuchi petite pò esse assai dulurosu se a parte principale si compone di contorni. Per esempiu, hè cuspente per fà un tatuu in u to putu, dependa da u grandu di a stampa è a so cumplissità. Un scrive cum'è una grandi area, è dinò un scogliu dilettatu cumplicatu, hè più più penoso chì una inscription o un simbulu simplice. Questu hè duvuta à u tempu di esposizione à a magica finta è sensibule di u poignu, è l'estensione di danni à a pelle in i spazi più doloso.

U postu di applicazione

Comu regula, i più penurtanti sò e zoni situati vicinu à l'ossu, cumu cuntene un gran numaru di terminali nervi. Hè cresce chì u postu più penurtanti per u tatuatu hè a zona genitali, u pitittu, u zitellu è l'ochji. Tatui in u collu fate per fà in l'area di e vertebre, ma per a tela finta è sensibule, u cantu è u fronte di u collu pò esse più dulce.

Tatuaggi nantu à i so ghjambassi per fà in i turmidi è i pedi, perchè u picculu intraviana di grassu subcutanicu è un gran numaru di terminali nervi. Tattoos nantu à u pulcino feraghju à fà in piazze cù a pilata fina è in u campu di l'osse. Inoltre, i zoni dolore di i costigliate, l'armpiti, i codi è a ghjinochje, a spine.

Unni faurisci a tatuar?

Hè cresce chì i più minti dulurenti sò e zoni di u corpu chì cuntenenu a più grassa fatta entre l'ossi è a pelle. I posti più cumuni unni ùn hè micca cusciottu per fà un tatuu sò i spalle, perchè in questa zona ci hè un grassu grassu è un pocu nummu di endimi nervi. Ùn hè micca un forte dulore in u vientu è nucciasti, anche sti zoni di u tatuu ùn sò micca cusì cumuni.

Ciò chì hè usatu per anestetizà l'applicà un tatuu?

I droppini più cumunitamenti usati cù un petit'alurgia analgésica in a forma di sprays o gels basati nantu à lidocaine o benzocaine. L'usu di l'anesthesia lucali in a forma di injections porta un risicu, è a maiò parte di u tattooisti ricusanu tali medicazione. Per l'anesthesius, ùn pò micca piglià tragne alcoolichi è sustanzi nucalichi, è di droghe chì crescenu i purgarità, cambiassi a pressione di sangue è viola a coagulazione di u sangue, chì questu tuttu affetta a qualità di u tatuu. In fattu, u corpu stessu cura di u pesu ridduve, produttendu endorfini, hormone di gioia, responsabbili di u nostru modu è di a salute. Spessu chì spiega l'emergenza di un desideriu di fà l'altru, è forsi non unu, tattoo.