Oscar Pistorius culpable di omicidiu intenionale

Oscar Pistorius duverà tornà à a cellula. A Corte di Appellu reconsiderò u casu scandaloso è cunfondante è truvò l'omu Paralimpiku culpèvuli di l'assassiniu deliberatu di Riva Stinkamp. L'anzianu sportu hè almenu 15 anni in prigiò.

Fatal shots

A tragédie hà in u Pretoriu in a casa di u famusu "corridor senza legs" in 2013 in u Valentine's Day. Hà fattu scundizà u mo amica nantu à a porta di bagnu chjappu, suppostite chì a piglià pè un latrone. U shock experienced not only the native 29-year-old girl, ma u mondu sanu. Pistoriu admittò immediatamente chì i vaccini eranu i travagli di i so mani, ma ùn sapianu chì Riva hà detta a porta.

I vicinanti di l'aste di sport fìcianu un testimoniu chì hà fattu a guardia di dude a veracità di e so parolle. Iddi eranu chì u ghjornu di prima chì u parete avia disputa. Dopu aghjunghjenu chì Oscar era ghjilosu di a bellezza. L'investigazione cunzidira chì questa era una mutivu assolutu di l'assassiniu.

Leghje ancu

Litigazione

In u falatu di u 2014, u ghjuridore Tokosila Masipa hà truvatu Pistorius culpabilie per a morte di a so sposa, è chjardu chì ùn era micca intenionale, posto chì i prosecuti ùn puderanu micca pruvucari u fattu di l'intenzione maliciosa di l'accusatu.

Per u so offense, u Paralimpicu Sudafricana avia statu cunnannatu à cinque anni in prigiò, ma un annu dopu i patroni puderanu cuncorda à a trasmissioni à arrestu di casa.

Appeal contra u vericu

A mamma è u babbu di Riva ùn insistè micca à truvà un atleta amputee in prigiò. Quandu si svolge, i genitori di u mortu, secremente, aspittavanu d'una prolongazione di u terminu. Elli appellu è facenu u so goal. In a tribunale, quandu u novu veredutu fù passatu, Pistorius ùn era micca quì, ma ci era una mamma morte.

I ghjudizi di l'instance eserita anu avutu parechji dumande novi à l'accusati, in particulare, u ricusà di spiegà perchè ellu avia phoned a so mistressa Jenna Adkins du dui ori prima di l'assassiniu di Stinkamp.

U ghjuridore Lorimer Erik Leach, riguardu à a decisione, hà dettu chì l'accusatu hà da esse sicurità chì era dettavi di a porta, prima di tirallu di u disparatore.

Sicondu e liggi di u Sudafrica, l'ex-coratore per l'assassini intenionale face un minimu di 15 anni di prissioni. Stu piriu si pò esse riddure solu in circustanzi eccezziunali.

U punizioni innisfettiva è a data di a so appuntamentu sò micca cunnisciutu.