Kuldiga - attrazione

A cità pruvinciali di Kuldiga hè situata in u locu più bellu di Lettione in a parti cintrali di a rigioni punenti di Kurzeme. Hè situatu à u bientu di u fiumu Venta in una struttura increiblement pittoresca, perchè i turisti da parechji paesi anu impegnu à visità. In più, hè distinatu da una abbundanza di attrazioni culturali.

Attribute architettonici è culturali

A difesa di parechje altre cità letò, Kuldiga evitata incendi fustigantesi è a destruzioni militari, chì l'aiutò à mantene l'architettura di origine originale. I edificati sò custruiti in u XVI sèculu.

Prima di tuttu, i turisti sò ricumandati per passà per a cità vechja. In prima, l'edifizzioni di Kuldiga sò stati situati vicinu à u Castellu di Kuldiga. L'edifizii custituiscenu l'elementi di l'architettura di u seculu XVII-XIX. A principiu di u XVIII seculu, u casteddu hè statu captu è u stabilimentu era distruttu. Uni pochi anni dopu li genti si abbandunà u casteddu. In a primu mità di u XIX, i ruvi hè trasferitu. U centru stòricu di Kuldiga hè cumpratu in i monumenti protetti da UNESCO.

In a cità sò parechje castelli antichi, trà e principali di quale pò esse listatu:

  1. Casteddu di Kuldiga - u primu in Kuldiga. Hè situatu à un locu chjamatu Vecghuldigas hillfort, stu paesi Curoniu era u più grande in u IX seculu. Per prutege u stabilimentu da i invasori hè stanca di una fortezza di lignu. A principiu di u XIII seculu, a Settimana era occupata da i Crusaders, un forte di lignu era credendu è un casteddu di petra era erettu. Allora in documentu stòricu attruva u nome di Kuldiga.
  2. Vjalik, u bishop's castle - finu à u 1392 fù cunnisciutu com'è u casteddu di l'Ordine Livonianu. I primi referenzji documentali sò datati 1388, ma i stòrici ùn credi chì hè almenu 100 anni più vechje. U casteddu era custruttu di petra, in a parti occidentali di u custruzzioni adduzzu u brique. In i ducumenti stòrici hè listatu chì in u 1585 sò solu una paralla furtificata, l'oghji i turisti ponu vede solu u so fragmentu.
  3. Rhemsky Castle hè stata fundata in u 1800. In 80 anni fù ricustruita è mudernizata, facenu più muderna è confortable. I centri cintrali è frontiali di u casteddu ci anu dicuratatu cù pedimenti rizalitovymi in u stil ne Renaissance. U patrone di a palazzu era in passu cù i tempi è in u 1893 avia un telegrame è a linea di telegrafu. A principiu di u XX sèculu, u casteddu era chjude, è in u 1926 fù ricustruitu. A parte di l'elementi di a fachada principale era persa, ma l'internu di u casteddu ùn era quasi immuttu.
  4. U castellu Edel tappò à i chjusi di strada, custruiti per rinfurzà i punti di risposte. Hè struitu in u 14u seculu, è in u XVIe seculu era considerablemente furtificatu è ricustruitu. Allora a fortresse addivintau pruprietà di u Signore feudale. A principiu di u XX seculu u casteddu ùn pudia scappò di u focu, ma poi fu restituita.

Musei di Kuldiga

Attraversi naturali

A cità di Kuldiga ponu deveva notà per i so corpi di acqua, i principali di quali sò:

  1. U fiumu di vendita scorri par Lituania, Letonia è si flussi in u Balticu. Hè a cascata più grande di l'Auropa, chì si trova in vicinanza di Kuldiga. A larghezza di a cascata hè di più di 100 m. Grazie à a tecnulugia speciale di pesca realizata in Kuldiga, sta cità hè chjamata u locu duva u salmon hè catturatu da l'aria. Per via Venta in Kuldiga, un pappu d'arcu s'apprappiò, custruitu in u 1874 in u stilu romano. Stu tipu di u ponte di trasportu trasportu Kuldīga hè a più longa in Europa, a so longu hè 164 m.
  2. Un picculu fiume Alekshupite scorri par a cità, è u so cursu passa per e diritti di e casate. Perchè Kuldīga hè chjamatu Venetia Letona.
  3. U Lacu frescu Miedainis hè riccu à u pesciu, hè un grandore postu per rilassate cù una canna di pesca. L'acqua in u lavu hè nettu, i banche sò chiuffiti, u lavu hè chjuchile, perchè si calore caldu in l'estiu.