Robert Downey Jr. pardunatu per un vechju crimini

Robert Downey Jr. è l'altri 90 criminali chì pigghianu a via di currezzione, anu u pirdunatu da u guvernatore di i Californie Jerry Brown. Avà l'attore torna a pudè votu in l'alizzioni.

A decisione di l'autorità

U documentu firmatu da u guvernatore dici chì Robert Downey Jr., chì abbandunà i mure di prigione, vive honestamente cum'è un citadinu rigulari di i Stati Uniti, chì mostra solu boni qualità morale, in più, hà pagatu un debitu à a società è, perde, meritava un perdone chinu senza restrizzioni.

Restore rights

L'attore è l'altre pardunatu seranu restaurate in i diritti vutili. Secondu à a lege di a Califòrnia, ci hè una lista sana di articuli, dopu avè servutu una sentenza chì i cunvidanti ùn ponu micca votu in l'alizzioni.

Leghje ancu

Aventure di Downey

L'attore più elevatu di u mondu di u mondu, sicondu per u Forbes, ùn hè micca sempre cù a leghje. Catorce anni fà, a polizia trova in i so droghe di caru è una pistola. Dopu chì ellu, sottu a influenza di l'eroina, fece a so manera à a casa à i so vicinanti.

Robertu hà ricevutu a pena sospettata è prumesse di vultà in u centru di riabilitazioni. Dopu dopu esse liberatu, ùn guà micca guariscenza è hà ghjuntu in prigiò, induve hà spentu sette mesi.