Svetlana Pankratova - u patrone di i peri più longu in u mondu

"A patience è u travagliu tutte e peretrut" - dice a sapientia antica folk. Hè sti pinsamenti è guidati da u patrone di e persone più longu Svetlana Pankratova, annu dopu annu mandatu l'appiecu per una appiecazione in u Guinness Book of Records. Drew l'attenzione à u so solu in u 2008, ma da tandu a so fiducia possa u cumandante in u so ranku.

Dati: u crescita di Svetlana Pankratova hè di 1.95 cm, a larga di e gammi hè 132 cm.

Biografia

Svetlana hè natu u 29 di aprile di u 1971 in l'antica URSS, in a cità di Volgograd. Era u più altu di u kindergarten. À a scola, u crescita hà datu a chjude una gran manca di prublemi - hè stata fatta, è a so mamma era assai problemàtica per ellu a so robba in grandezza. A situazione cambiò un poeta tardi - Svetlana vulia pruvà à prupietà in natation, ma hà avvistatu rápidamente da i supportori di basquetanu. Dopu ddu puntu, a vita di u recordu hè cunnessu cù questu sportu . Questu hà aiutu, à u tempu, è ridivanu di i cumplicati, è si sentenu cum'è una persona cumplicata.

Svetlana Pankratova di u Svetlana Pankratova jugau prima di u "Sancte" di San Pietroburgo, è dopu hà riiscì à scapparà è vola in l'esteru, in l'USA, unni hà fattu esse membru di un squadra universitariu in u Statu di Virginia. Ma ùn era ancu quì.

Dopu qualchì momentu Sveta si cambiava di novu - questa ora à a Spagna. Idda decidiu cambià a so vita è principià a vendita di real estate.

Attempts

Un ghjornu u novu di a famiglia sustinia chì i pierri di Svetlana Pankratova sò esse u più longu in u mondu. "Perchè micca verificatu" - hà stabilitu Svetlana è si n'andò à "esecutà" in l'attu nutarili. Sì, sottumettendu una soluzione ùn hè micca un impurtante facilu. I medichi sò ripresu da un duttore è necessariu in a presenza di un nutarili è dui testi. Hè misurata cum'è a larga di i pierri da l'internu di a còscia, è da l'esternu, da l'iliumu è à u pavone. In u 2003, a so prima applicazione fu mandata.

Comu sicondu Svetlana hà dettu, nimu dopu à 6 anni è ùn l'hà micca datu più o menu spiegazioni explicatori perchè e so dati ùn anu micca cunsideratu. Tutti questi anni u recordatori Sam Sam Stacy hè stata cunsiderata - a longu di e so gemme era 127,6 cm - finu à 5 cm sottu.

Lucza è ricunniscenza

In u 2008 Svetlana Pankratova hà dettu applicazioni nè ricette è i so peri longhi à un journalista in inglese chì era un amicu di u so amicu. In attu, dopu un pocu tempu u prucessu hà trasladou. U ducumentativu crede chì, forsi, hà pritbitatu a situazione.

In ssu modu, l'orbai di Sveta era inghjustu - hà avutu un chjamatu da Londra è era invitatu à una presentazione di a nova edizione di u Libru, chì spiegò chì ella hè aghjusta à a nova lea cum'è marcatura. Hè in u principiu di u vaghjimu.

Quandu, digià ricunnisciutu u patrone di i peri più longu in u mondu, Svetlana Pankratova hè vinutu à a capitale inglese, hè fotografiatu cù a persona più chjuca in Trafalgar Square. Era un omu chinu, Hee Pingjin, a so alte ghjucida à u 74 cm. Cù calculi simprici unu pò capisce chì a larga di i petti di una donna russa hè casi duppu duppià cum'è l'altezza di stu picculu Chinese. Sveta era vistutu di un vestitu spettaculatu è curtu turchinu , Hee - in un capeddu tutale cù u brodar in u lugare tradiziunale.

Gloria è Entrevista

In contru à a credenza populari, e persone chì falanu à u Guinness Book of Records ùn anu micca ricivutu materiale per questa. In parechji intervistichi chì Svetlana hà datu, hà avutu i so impresi: "U libru diventenu un bestseller, grazie à a so - una celebrity, è ciò chì farà cù questu solu hè solu di voi". Hà addece chì, sfurtunatamenti, ùn hà ricivutu micca proposti particulari interessanti è prufittuali.

Leghje ancu

Ci era parechje invitazioni à u prugramma televisiu è per dà una entrevista, mancu, nè per u primu, nè per u sicondu ùn pagà micca.