Vlasyones in cani

Vlasyoidi sò un ectoparassi spitevule in i cani, per quessa, un insecto chì vivi nantu à a superficia di a pelle di l'animali. Hè chjamatu ancu una siccatura, pooh, kozheed, chì ghjè in a lana è si basa in particelli di capelli è scala di a superficia di u pelle (epidermide) di u cane. Piglia una malatìa periculosa, chjamata Trichognotosi.

Signs of the disease

Se ci sò spusendu in cani, i sintomi sò questi:

Puliti , àvuti è cuddà purtate l'agentu causativu di qualchi malatie infizziosi di l'animali. Inoltre, cuddà à i cani sò intermediate sindicati di vermi (cucumari di tenia).

Caractrivà di cunfrontu

Hè assai più faciule per assicurà una mascota se sapete cumu si parmetti di un muttu.

U vlacoed hè un corpu achulatu (1-2 mm longu) senza ali 1-2 mm longu, una cinghiale quadrangulari chì hè più largu ca u pettu. L'abdomen hè più longu cum'è a testa è u pettu à combina.

Female versoseda per i so villi stallate circa 60 ova (nudi), chì sò assuciati à a razzi di i capelli. Dopu qualchì circa 2 simane, larvate s'assumiglia quelli di insetti adulti. Dopu trè linea (dopu à 2-3 simane) a larva cunforma in un adultu.

Trattamentu

Quandu i vagari hè detta in un cane, u trattamentu deve esse cuminciatu prestu più prestu. U cane pò volarli calà calvi, è a so pelle aghjunghjera è pruce. In u risultatu, ci sò scratchesi è abrazzioni, per quale si pò infruie, e dermatite o eczema puderanu sviluppà. L'animale perde u pesu è diventate, aggrava a malatia, l'anemia ci si trova.

U trattamentu di l'addivati ​​hè più piacevule, posto chì a maiò parte di e drogu ùn anu micca a fugliale l'ova di i parasitji è larva, ma solu distrugge l'insetti adulti. Dunque, ancu dopu à u trattamentu di u trattamentu, u ghjacaru pò esse infettatu. A droga face disturbà l'imberu in ogni stadiu di sviluppu (nit, larva, adulte). Piglianu subitu u prugramma è a so dosi, secondu u pesu, è cuntràniu u risultatu di u trattamentu aiutà à u veterariu.

Prima di disperse di i gummies, leghjite cun dette l'urdinazione per a droga è leghje e precautionary measures. Eccu alcuni di elli:

  1. Aduprà l'spruzu. Quandu anu drentu u shampoo, duvete per baschi l'animali da novu, è ùn sò micca cunsigliatu. U castagnu sò cuncentrati, significa una solu tòxica, è u pezzu serà spartu da a lana.
  2. Hè assai impurtante d'observà a dosa di a medicina scelta: se ti pigliassi menu - ùn aiutà micca aiutu, è se supere a dosa - hè pussibile di vènenu a petite.
  3. A droga ùn deve micca cascà à l'ochji, a bocca è l'nasu di u cane, perchè pò causà irritazione di a mucosa.

Prevenzione

Vlsoedy in i cani sò annunziati in ogni locu è in ogni mumentu di l'annu. Pò esse infettatu da u cuntattu cù i animali malati, o da i letti, i pinnuli, i towni è l'altre cura. U cucciu sò infettati da a mamma.

Per prevene i triductettiis hè necessariu:

  1. Observe a reguli basi di iegge.
  2. Inspectione regulari l'animali.
  3. Trasfurmendu u trattamentu regularmente di l'animali è i so abitati (litter, cabine, cage) cù preparazione speciale.
  4. L'usu significa chì richeveranu insetti: pezza secca di zuccheri fede o cum'è insecticidi comprui (aerosols, collars, pettini insecticidi). Ci vole esse appiicati à a lana, mette sottu à u lavu in u saccu.
  5. Evite u cuntattu cù animali affettati è raghjone.