Chì piacenu i pappagallo wavy?

Viaghjà in natura i patevului ondulati mangianu mansa di varii arbe è cereali, rizzi è ghjente branche di l'arburu, frutti, pò ancu manghjà insetti. In captivity, a fonti principali di a so nutritura hè a mansa di millione, avena è canarina. Inoltre, l'alimentariu pò cumposta di semen di linu, pomi di sallivella, pomi di pasturi di pratiche è di girasole. In ogni casu, si deve esse ricordati chì e zitelli ùn devenu solu in forma prima, micca fritto, perchè manghjà e ferrie si pò purtà à trè cunsiquenzi per u pappagallo.

Chì puderete furnisce un pappagallo ondulatu?

In i lochi per l'animali, pudete truvà ghjunti di granificatu per i pappagallo pruduciutu da diverse imprese. Quand'ellu sceglie l'alimentariu, ci vole à fighjà cura per esse u mozzu, u fieru di l'arraggiatu è di a terra. Stu nutrimentu ùn hè adattatu per l'alimenta di i pappagallo. Hè megliu se u manghjà hè imballata in una borsa plastica stampata: in i pacchi di carton, l'alimentu pò esurta da a causa di impurtanti è di e cundizioni di trasportu, è parechji insetti ponnu penetrà. Un pappaddu pò manghja circa duie cullocci di u teatru di una misura di granu.

In ogni modu, solu l'alimenti di granu hè micca abbastanza à nutriscia a vostra petite. Chì avete bisognu à alimentà u pappaddu ? Zucchini dilatati assai è raccugliati, napoli, zucchini, melone, zucchini, cucumber, tomate e altri legumi. Ma chì ùn pò micca alimentate poveri ondulati, cusì ci hè l'api, rossi, prugnoli, pezzi è piccante.

I frutti, prima di dà u pappaddu, si deve esse lavatu è tagliatu in pezzi. Amori parroti, mela, piru, prugna, banana, peach, granada è altri. Ùn pudete micca darà mangos, persimmons, avocados, chì pò causà una emborgazione di l'organettu di un picculu uccellu. Cu cura, in ocasu, pudete pimperà a vostra petite cù un pezzu di walnut, avellana o anacardella.

Ogni veru puderia esse presentu in a dieta di un paghjella di ghjornu. L'erba hè di bonu lavatu è cun vigilanza curretta per chì non venenu avutu. Con piacè piacenu pappagallo, clover, bardonelle, sporiche, pancetta, pratica grass è assai altri. Ma ùn l'daricanu aromi picanti è fragrancesti.

U mo pasimu predilettu di i pappagalli astratta hè di masticà qualcosa. Dunque, dà e rami di l'arburette, scompanatu previamente cun acqua fogera. L'acelli stinzanu e so ghjambii nantu à elli è manghianu i rinu. Appropriati per questi scopi sò abituati, aspen, linden, maple è assai altri. Ùn devi micca i pappagalli di e rami di u legnu didosi, oak, bird cherry, acacia. Inoltre, hè utile daraghju pappagallo varie varietà di alimentariu di proteinsi: uovo di pollo, casgiu cotte, oliu di pisci.

Chì ùn pò micca alimentate poveri ondulati?

Ma i categurichi ùn pudete micca alimentate poveri ondulati:

Quarchi cosa occidenti chì u zitellu hè stata senza parents. Chì per alimenta in questu casu un nestling d'un loro ondulato? Pudete pruvà di nutre à l'artifice. Per fà questu, duranti i primi sette ghjorni di vita, u zitellu deve esse alimentatu cù i pani senza pratiche. U mischju hè diluziatu à u statu di purée di lìquidu, chì aghjusta 1-2 zitelli di u zùccheru di zucca o zucca. Allora, goccia cù goccia, sta mezua in u locu di u beccu di u pollu. Per una alimentazione, pudete micca alimentate micca di più di 2 ml di sta mezua. A feeding the chick in questa manera hè necessariu ogni 1,5 à 2 ore uri (nclusa a notte). À u primu pudè rifiutà un such meal, ma dopu hà da manghjà da manghjà.

Dopu chì i pollitti turnamini à settimana, l'alimentazione per a notte serà cancelata. Per i paruceddi di dui settimane, una mischia di mannana di millet, un ovu levitu un bagnu è un pianu di tablets di calcium gluconate pò aghjunghje à a mistura. A settimana dopu, pudete aghjunghjela apple, zucca o remola, è a farina per cocchi hè moltu è grossa.

Da appressu à u XX tempi u ghjornu cumincianu à insignà u zitellu à manghjà da una cullette, imbuttendu da a reta. Un pezzu di vechju pò esse trasfurmatu in a mezora di colti.

Fate u vostru pappagallo ondulatu cù l'alimentu right, cuverete d'ellu, è ùn avarà mai avutu prublemi di salute.