Cumu tissutu bagelli cù nomi?

Molti picciotti sò imbarcati in labillizati in u so tempu è u travagliu. Tali artighjani qualificati ponu creà ogni pezzu di ghjuvintù incù materiali d'utilità: ribbuli , mulina, filamenti , perdi , rùvvi di tissuti, etc. Pudete pruvà di fà una mani fantasia cù u nome scrittu annantu. Questu bracelita casera hè stata prublemi prima di signu d'amici.

Un brazzuletta fatta di perdi ci prutrarà belli in manu, ma l'usu di un moulin hè più praticu, postu chì tali ornamentu pò esse lavatu à ogni mumentu. Tuttavia, a tecnica di tissuti i chuchili cù nomi di a mulina hè più complicata è porta più tempu.

Bagelli cù nomi: schemi

Prima di tene un chjuche cù un nome, avete bisognu di familiarizà cù l'schemi di u so tissuti è sceglite l'opzione più adattata per voi:

U schema di tissutu i chjassi cù nomi pò esse sceltu chjamà sicondu i vostri preferenze. Ma a maiò parte di i sculari travagliammu i capitale.

Per piglià un bouquet nome, bisogna saperevi dui tipi di nodi:

Cumu tissutu armari cù nomi: una classa maestru per i principianti

Per ferru di tali bracelita cun un nome chì avete bisognu à seguità a struzzioni. Allora tutti i lettori sò sani è clarificati.

Prima di scrive un nomu nantu à a scola, avete da preparà i materii:

  1. A carta nantu à a catia grazia à un schemu di tissuti. Ogni cellula in u diagram hè un node. Fendu l'aluzzi è u fondu.
  2. Per creà banners cù nomi, utilizamu una compensazione diretta, chì u diagramu hè indicatu in a figura sottu. Hè impurtante selezziunate u correttu curretta di u filu, secondu a chiuvete hè una carta o un fondo.
  3. Avà digià ghjunghje direttamentu à u tissu. Pigliemu 8 filamenti blu di fille per lèttere è 5 filamenti veri per u fondu. Un filu veru hannu esse più longu chì l'altru.
  4. Avemu attaccati tutti i filati insieme in un grande filu. Aghju detta da l'abatatu. Per a cunvenimentu di u tissu, hè pussibule aghjà un grande nassu nantu à a tavula cù l'aiutu di una cinta adhesiva.
  5. Cumince à fà nisunu, passendu un longu filu verdu. In questu casu, ogni fila di filamenti devenu dete più strette. Allora li lètti seranu più belle.
  6. Avemu bisognu di ritornu u filu principalu. In ogni fille inizià per fà un corpu à a direcia. In questu casu, i filamenti sò stati chjucu, è micca in modu diagonale. Inutili, la scritta ùn funziunava micca. U filu veru creà un fondo. Puderete alcunu anu: hà bisognu à sciu un certu nùmmuru di fila di u listessu colore finu à u mumentu chì tù cuminciate à tufate a lettera.
  7. Emperiscamu a piglià a lettera "A" com'è un esempiu. U filu principale facemu di trè nodi da a manca (questu hè u fondu), 4-10 filamenti - u filu principalu à a destra, da volta dui nodi da a manca. Hè impurtante cambià u culore di u filu in secca à u schema, secondu cum'è s'ellu hè una lettera o un fondo.
  8. Empràstenu a caminariate novu cun un filamentu da u fondu. 12,8 nòguli à u dirittu, 7 - à u left, 6-4 - à a diritta, 3 - à u left.
  9. Emu da a cima di u fondu. Tutte i nudelli plait à u left, 3 è 7-una ramu à u dirittu.
  10. Hè da restituità a lettera "A". Da u fondu fundatu andemu u filu principalu secondu: 1, 2, 3, 11, 12 - i nòguli à diritta, 4-10 - à manca. Allora, aghjustemu a lettera "A".
  11. Per u nome per esse più faciule per leghje, hè necessariu spazià e lèttere. Per questu hè abbastanza per abbandunà un o dui passaggi vacili cù un filu veru.

Questa bracelita pò esse usata cum'è un rigalu per ogni festa. In particulare chì hè nominali - cuntene u nome di l'origginatore di a festa. È un donu fattu da e so mani hè piacevule per riceve doppiu.