Cumu stà a calma?

A nostra vita hè chjesa di stresses, situazioni situati cumplicati, per a suluzione di quale spessu necessite rivolamentu, càlculo sobrio e autore cuntrollu. Ùn hè micca cusì simplici: quantu di mantene a calma è micca nervosa, quandu a situazione pò esce da u cuntrollu, è u so risultatu - per esse in modu cusì imprevisu. Ma hè in questi casi esa cuncintrazioni estremita hè necessariu. In ogni casu, spessu, noi noi, cunzunziu, diventà una fonte di stress o a causa di una attitudine negativa à noi stessu: a mancanza di u taccionu è a incontinenza sò spessu afflicting a reputazione più positiva di un impiigatu. Perchè ùn avè micca esse prublemi, hè bisognu di sapè per esse in tranquillità in situ suttante.

I manere di mantene a calma

Pudete apprinneru à esse tranquillità. Per fà questu, avete bisognu di emprevii cunsiglii simplici è importanti:

  1. Ùn esagge micca . Accunciate micca per infilarà u prublema à incensinti scali. Hè pussibule chì a suluzione ùn hè micca difficiule, perchè micca "pump up" è nervi à voi è à l'altri.
  2. Ùn ùn dì micca à tutti cù u vostru prublemu . Da questu ùn sarà micca cusì faciule, è prublemi supplementu pò esse assai. Mìagliu senza emozioni è assigliate analizà a situazione - truvate u modu.
  3. Evite e sorsi di irritazione . Pruvà capisce quale o quale hè chì vi tira fora di u equilibriu è, se pò pussibule, pruvate per esse sti irritanti.
  4. Avete un restu . Sapete à truvà u tempu per u restu, a quistione di manera chì si mantene a calma in ogni situazione serà reseutu assai faciuli.
  5. Ùn si carmu . Parvenite di fà "samoyedstvo" è inghjulendu u vituperate per i prublemi chì anu sviluppatu, ma ùn vanu à l'altru estremu: culpiscenu l'altri per tuttu, cunzidennu à voi a circustanza è a machinazioni di l'illues wishers.
  6. Ùn piacè . Ancu s'è a situazioni pari avè amminazzanti: pusendu à pusà, perchè ùn nimu l'disturbanu, pigliate uni pochi respirazioni è respira, questu fussi abbastanza per capiscinu a manteniri tranquillu è superiamente valutate a gravità di u prublema, è truvà e manere di risolve.

A saviezza chinesa dici: "Se u prublema hè risoltu, unu ùn deveria micca nervoso; s'ellu ùn hè micca risoltu - più cusì ". Questu guidanu.