Festa di Michele

U 21 di nuvembri fècenu una grande festa ortodoxa di Michael, chì hè a principale di tutti dedicati à l'ànghjuli santi. I fidianti sò assai honori di sta vacanze è in parlance cumunita chjamanu u ghjornu di Mikhailov. A decisione nantu à a celebrazione hè stata presa in u Cunsigliu di Laodicea in u 4 ° seculu.

Questa chiesa hè statu stabilitu in u nome di tutti l'ànghjuli santu, capu di quali hè l'arcànghjulu (puntu elevatu in compazione cù l'angeli semprici), Michele, reverendu per difenda a fede è a lotta contru l'hereta è u male. In questu ghjornu, ghjè costumendu elogiaru e forzi celesti è u so capimacher, l'arcàngelm Michael, cù preghje, è dumandalli à prutezziunà, furtificate è aiutanu à passà u difficultu modu di a vita cun una dignità.

Micail Egu in u Novembre

In a traduzzione da u nomu elettu , Michele dirimente "Quale hè cum'è Diu". In a Sagesse Scritture, Archangel Michael hè chjamatu "u prìncipe", "capu di u cumandante di u Signore" è hè cunsideratu cum'è u pugnu principalu contra u diàvulu è diverse intrague cù u populu, perchè ellu hè chjamatu "archistratist", chì significa - u guerriera anzianu, capimachero. Pigliò una parte assai vicinu in a destinazione di a Chiesa è hè cunsideratu u patronu di i guerrieri.

A data di a festa di Michael in u Novembre ùn hè micca accidintali. Dopu à marzu, cunzidirau u mumentu iniziale da u mumentu di a creazione di u mondu, u Novembre hè u 9u mesi, in onore di novi classici angeli è a festa di San Miceli è tutti l'altre angeli hè stabilitu.

A festa di Michael l'Arcànghjulu ùn hè passatu, quellu ghjornu hè micca osservatu annantu, i cristiani Ortodoxi sò permessi di piglià qualche alimentu. Questa festa hè sempri cilibrada bellu ghjente, i visitori èranu invitati à a capanna, una festa cù torti , u melore frescu hè statu arrangiatu. Dopu questa festa, i stessi posti rigali, chì a festa di u Dia di Mikhailov puderia durà una simana.