Li liggi di stile in vestiti

In u mondu di a moda, cum'è in matematica o pulitica, ci sò e reguli è e lege chì sò inventati per una ragione. Avete bisognu di sapè à praticà è di ciò chì site à prumove.

I ligami di a cumpusizioni in vestiti

L'armunia in vestitori hè unu di i reguli più impurtanti di cumpusizioni d'imaghjini. L'attruzzu bonu è attrattivu tocca à l'armunia di tutte e dettagli, cumprese nò solu e libbra è accessori, ma ancu i capelli, u make-up è i decorazioni. Della grande impurtanza hè l'stile, struttura, culori, stampi è decorazione. Ma l'apparenza è u caratteru hè u ligame principale di cunnessione, chì deve esse in armuniosu cungiunzione cù tutti. A cumpusizioni in una vestita è una cumminazzioni di tutti l'elementi di u vestitu è ​​l'accessori in un solu sanu. Ci hè un centru di cumpusizioni, nantu à quale prestu una accentuazione particulare.

Pudete custruisce un centru di cumpulottu in u centru di a figura, è cusì chjama l'attenzione à a cintina, cadata o pettu. Se vulete centrarà l'attinzioni nantu à u fondu, vene una stampa è fundamentale. Ma un modu di testa, un pitturi originale o un make-up cridite a vista à a faccia, u collu è u capeddu.

Elegante Audrey Hepburn hà sempri cercatu di pusà u centru di a cumpusizioni in u cima, cusì attraientu attente à a faccia bonita. In questu hè aiutatu da parechji corda è arcu. Ma a famosa estrema di cinema Brigitte Bardot hà fascinatu à ognunu cù stilii hairstyles. A legenda "babette" hè sempre cunsiderata chì a so carta di a carta.

Ci sò trè principiu di a cumpusizioni in vestizione:

  1. Contrast - un ghjocu cù una combinazione di culore, forma o texture. Per esempiu, mudelli di colore cuntrastanti aiutavenu per oculte e difetti di a figura, è dinò rinforzu à l'imaghjini. U stissu scrittu à a cumminazione di textures differenti (furu è tergittu, cuoio è tela denim). In ogni imatge hè necessariu aderenti à e lege di a cumminazzioni di culore in vestiti.
  2. A simbolità hè quandu u gruppu tutale di a robba hè custruita da una tessitura, una stampata, una forma o dimensione, o una repetizione di un solu culore.
  3. Nuance hè una transizione suttili da u cuntrastu à simile. A similarità trà l'elementi si parechji riccu è strazianti.

Lièggi di stile di moda

L'apparizione visuale di una persona sempre porta un impactu emuzionale à l'altri. A bella meza di l'umanità ùn hè micca solu avè cuncepimentu di questu, ma ancu si applica ancu com'è l'arma principale.

Prima di annunziendu à scopre i novi tendenzi di a moda, pudete dumandà dumane nantu à u vostru stilu individuali, sese avete. Se ùn cunnosci micca di cumu per cumincià, allura cunzidirevuli i ligami basi di stile:

  1. L'scelta scelta hè appiccicatu in armunia in u mondu à voi. Prima di tuttu ciò chì tocca u vostru travagliu è a professione. Se vulete riesce, ùn avete micca abbandunatu e règule di u codice di u vestitu. Ma questu ùn significheghju micca chì si deve fusiona cù a massa grisa! Solu bisognu di amparà à vede più eleganti è sofistichatu cum'è altri abbitanti.
  2. Cù l'aiutu di a ropa, ci vole à pudè chjamà l'associazioni necessarii. Per esempiu, cù l'aiutu di un vistitu di cummerciale vi pudete manifestà a vostra intruzioni nantu à a situazione o a quistione chì si risolviu, ma cù l'aiutu di un vestitivu sexy pudete avè u visu interessatu di l'omi.
  3. Stilisticu individuali hè a scuperta di u vostru munnu internu, è micca imitazioni di qualcunu. Avete sentu còmpiu è piacevule. Amparate à prisentà a vostra dignità è ammuccià e difetti.
  4. Ùn àbbia paura di esperimenti! Ci sò tanti stili in ropa, perchè pudete esse una donna di a donna in u travagliu, è in a sera una leone glamourosa. E nimu ùn ti prupone l'oghje per pruvà à l'imaghjini di un rocca aggressivu, è dumane una donna nova è novu. A cosa principal chì tuttu era appruvata è dinamica.

Ùn fate micca memorizà sti règuli, ùn ci hè bisognu di capiscenu è di truvà qualcosa individuu unicu! Bona furtuna per voi!