Per filming in a series "Vinyl" Olivia Wilde sputca completamente

Ricertamenti, l'attrilla americana Olivia Wilde era occupatu cundottu u so figliolu. Addivintò una mamma in u 2014, però, in u so avete, hè u tempu di turnà à u cine. Per u so debutje, Olivia hà sceltu un prughjettu assai bravu - u drama "Vinyl".

L'attruria stunned his fans

A prima volta chì l'attrìccia era spavintatu nantu à u scrittore, ci hè statu un episodiu cù u so maritu, ghjucatu di Bobby Cannavale, ma Olivia ùn hè micca stata nuda. À u fucilu, chì hè stallatu l'altru ghjornu, l'attrìggina cumpararà davanti à l'audienzia in un modu più bellu: piglià a so robba. U videò, chì ghjà vistu nantu à Internet, hà datu un grande numaru di vede è parechji avè notatu chì u nascita in no way affected a figura di Olivia: ella, com'è prima, hè in una forma maravigliosa.

L'attrice hè statu annunziatu annunziatu nantu à u so travagliu in sta film: "Per mè, questu hè unu di i roles più atreventi chì aghju avutu mai avutu a ghjucà. Di sicuru, aghju avutu messu prima di a camera, ma era micca questu. In u "Vinyl", tutti i sceni sò impregnati cù franchezza ".

Leghje ancu

«Vinyl» hè una serie cumuna compleja

Eventi in u dramma in u settore di u 1970. U ritrattu cuntene d'un ghjovanu musicista chì prova da affruntà a crisa di l'età mità è l'intruduzioni in a famiglia. Inoltre, u carattere principale facianu tarei difficiuli: vole vede cun una nova direzzione di a musica è revuzione u so discrive.

In più di Olivia Wilde è di Bobby Cannavale in a film, l'audizione auditu Juno Temple, Ato Esando, Max Casella è assai altri attori famosi. U primu seriu di sta serie hè digià messatu in l'utturgiunamentu, chì ùn pò micca per mezu di i fanali di u talentu di i famusi attori.