Ornella Muti repintitu i capelli in blu

L'Ornella Muti, una attrice italiana di 61 anni di età chì hà una debule per parechje novità in u campu di i travaglii di pelle, cambiò da cambià u culore di i so capelli. Questa ora, hà sorpresu i so fanelli cù una scelta straniera. Strands di u blu prisenza nantu à a testa.

L'attrilla piace cum'ellu si vede

L'estrema di u cinema di cinema sparghje a notte di cambià u culore di i capelli cù i so fanni nantu à a so pagina in Instagram. I ritratti ch'ella era ghjocatu, causò assai rezziions mixed. Unu di l'addevi di Ornella ùn amu piace stu prughjettu, è si cuminciaru à dumandà à l'attrice per rinvià almenu à u culore lattice chì hà vistutu davanti à quì, per micca di esse chjamà l'attore cun un tintatu naturali. Altri si praticavanu à a difesa di Muti è hà scrittu assai criterii nantu à u so approcciu non standard à a moda moderna, pocu ordinariu è valente.

Leghje ancu

L'attrice ùn hè micca paura di spirimenti

Da a natura, un corpu satuatu di capelli di castagnu, cum'è l'Ornella, pò esse presumirate micca di tutti i raffigurante di u sessu fair, ma ùn hà satisfacatu l'attrice. Per a prima volta à i cambiuneri cardinali Muti hà dicisu in u 2009, avendu scurdatu di una donna di caprina in una platinu bionda. In 2013, l'attrìzia di novu dicidi di cambià, ma assai più amparatu, i tips di u so capiddi addivintaru rosa. Ntô marzu di 2016, a stilla italiana astutu à tutti cù i capelli lili, chì eranu stampati da a nova tecnica "balayage".