Chì per vene di Baku?

Avicinamentu in ogni viaghju - entretendu o cumerciu - ogni ghjornu di u locu in u bagagli faci assucià necessaria per i souvenirs. È ùn hè micca surprisante, perchè ogni paese è ancu a cità si pò esse presumirate qualcosa puramente propria, "marca", chì ùn pò micca cumprà in altre parte di u mondu. Oghje, vi diciarà ciò chì vi pò fà di Baku .

Souvenirs da Azerbaijan

Cusì, chì rigali è ricordi pò porta di a capitale di l'Azerbaïdjan à a gloriosa cità di Baku? Per sapè chì hè abbastanza per passà un passaghju passendu per i strade strade di u Casco Viejo è vede à una di i buttichi di souvenirs locales. In elli, i questi di a cità sò aspittendu una tale abbundanza di parechji ricordi, chì simpricimenti a testa sarà vicinu!

L'Azerbaïdjan hè famosu per u so artu di a carpette tissuti, cusì Baku anu avutu pienu à pensà à cumprà una caratteristica brillanti è insituata fatta da i maestri lucali. Sicura chì una realizazione ùn pò micca esse chjamatu un souvenir chjuve, ma hè ghjustificate bellu pianu rapidamente è cuntinuà à cuntinuà per parechje, assai anni veni.

À l'amatori di tuttu, i vetru naziunali Azeri - i "armuads" , chì si sò stallati contr'à u pianu di i so fratelli in una forma strana pera, seranu assai populari . U tè in issi vetru mantene a so calidez even during una longa intimità cunvertazione, chì li faci l'ellu fermu per i più boni amici.

À tè in l'"armuads" era ancu veramente Azeri, vale a vende cumprà una copper samovar cun elle . È ùn dicenu micca chì e samovarunu bisognu à andà à Tula - l'azziuni sò i so propri caratteristi distintivi.

E donne, certamenti, sò felice cù souvenirs tessili di Baku - chinosi senza manichi neri, cortini, mantelli e cuscini cù motivi d'azziuni è, sicuru, sacchetti. Tali bagalite, cum'è in Azerbaïdjan, ùn ponu micca truvatu in nuddu altru di u mondu - sò fatti cù tècnica di carpinte da e mani di l'artighjani lucali, sò stile forte è in solcu assai effettuu. Ùn lasciate e fermerdi fermani indifferenti è i scarpi di Baku - charms.