Un miliuni di livri di Emma Watson per palluzzà u fastidiu

Emma Watson hà dettu novu un miliuni di sterna in u sustegnu di fundazione per i vittimi di a viulenza sessuale. Incù Felicity Jones, Emily Clark è Claire Foy, Emma firmò a so lettera à l'Ossignatori, chì chjamava un'utilità di aberranà di u putere in a industria cinematica è in a cummerciale in generale.

Rivoluzzioni ùn hè micca impositu senza investimenti

A lettera informa u seguente:

"Per Time`s Up, racqueru più di $ 20 milioni, ma e donne avianu bisognu d'assistenza è finanziaria ùn solu in l'America, ma tutta u mondu. Tutti quelli deve esse capaci di pruteggiri di questa injustizia. A rivuluzione contru à fastidiu hè impussibile senza investimenti. Per quessa, chjamemu u sustegnu di un novu fondu in u RU è diventanu à parte di stu grandiose movimentu in a lotta per a ugualità è a ghjustizia. Utilizendu a so forza, ogni noi pudemu aiutà à cambià a situazione.

Ogni pò facenu donatori à u fundatu nantu à a plataforma Plataforma di fundazione GoFundMe.

Emma Watson hè cunnisciuta per a so participazione attiva in parechji movimenti intellettuale è feminista è, in più di l'investimenti finanziarii, soporta a spessu dà l'iniziuzione di ezioni aperte cù l'assetà. Cusì, per a ceremone di u Globe d'Urgell, l'attrìzia hè stata cun vestitu nìvuru in supportu di u muvimentu Time's Up, chì u goal hè di cummattimentu di u fastidiu.

Leghje ancu

I rapprisentanti di u muvimentu avemu ottene una maiò cobertura di u tema di a viulenza sessuale in a stampa, aumentendu a remunerazione di a donna è, per suprattuttu, pienza ghjustu di tutti i currutti femini.