Gota in u nasu

Isofra hè un antibioticu di l'azzione locale, hè liberatu in forma di spruzione nasali. Un medicamentu hè prescrittu se u paciistu hà un spaziu longu cù un pianu di una infizzione. Contra i virus, i antibiotici sò ineffettivi, ma si u friddu dura per più di una settima è a purtata di u nasu hè verde giallu, da questu hè una infezzjoni bacteriana, contru chì anu antibiotici. Inoltre, i catene di Isofra sò usati in u trattamentu di a sinusitis, chì hè una complicazione curretta per a grippa, sarampelle, scarpie è altre malatie infizziasu.

Composizione è forma di e gocce in u nasu

U principale attivu attivu di l'isofra hè framicetin, un antibioticu da u gruppu di aminoglicossidi. 100 ml di a suluzione cuntene 1.25 g di ingredientu attivu. Inoltre, a cumpusizioni di l'spruzzioni compresi:

Malgradu u fattu chì a droga hè spessu chjamata una cullana in u nasu, Infatti Isofra hè un spruzzo nasali. A droga hè prudutata in buttigli di plastica cù u voluminu di 15 millilitri, cun un fucile specie per spraying.

Isofra Trattamentu

In a maiò parte di i casi, l'antibiotici sò prescritti quandu a natura di l'infizzione hè precisa. Isofra hè stata apposta per l'applicazione tematica è l'atti locale, pràtica senza mette in u sangue, per quessa hè spessu usata in dubbiu, cù suspetti di a natura bacteriana di a infezzjoni. Per esempiu, Izofra hè spissu usatu in u trattamentu di sinusitis aguda di una natura desconegata per impedisce a so sulenza in una forma crunna.

I catali di Isofra sò cunsigliati com'è rimediu per u friddu cum'è quandu:

Di solitu, a droga hè aduprata una in injezzjoni in ogni nippa 4-6 volta à ghjornu. A durazione di u trattamentu hè di 7 à 10 ghjorni. Fate micca miseria o ferma u trattamentu in u primu sigmentu di sustegnu ùn hè micca indispensabile, cum'è cù qualsiasi altri antibiotici. Inoltre, ùn anu micca aduprà a droga per più di 10 ghjorni, perchè hè pussibule di sviluppà l'immunità versu i bacteria.

L'effetti sekundare di a droga ùn sò micca truvati, solu in casi rarii di una reazione allergique ind'è. Inoltre, cù un usu prolongatu, a disfatcteriosi di a nasofaringe si pò escevolvi.