Turture - valurizazione

Parechje persone assucianu cù a lentizza è a calmesse. In i paesi orientali, a so imaghja hè unu di i simboli più antichi è onorevoli in u mondu. Se tu piace u tatuu di una tortuga, vale degnu di scopre u significatu pussibuli prima di passà à u maestru. U patrune hè appiicatu à e diverse partiti di u corpu cù e pinture nero è culore.

Chì significà u tatu di tartaruga?

Dapoi u tempu anticu, u disegnu di questu animali hè statu cunzidiratu simbulu di longa vita è immortalità. Per parechji, hè assuciatu à l' armunia di u mondu, è questu hè duvutu à u fattu chì questu reptilianu pò vive in terra è in l'acqua. Scuprennu ciò chì u tatuu pò esse tatuatu, hè vintu nantu à una altra interpretazione, perchè l'animali hè cunsideratu simbulu di prutezzione è firucia. Stu valore risultatu per a prisenza di una forsa forte chì prutesta a tortuga. Hè per quessa chì in a China antica l'imaghja di u reptile hè stata utilizata da i suldati, chì anu riarrivendu a so prutezzione è a forza di rializà battelli.

Un altru valuri di u tatu di turtle pè i zitelli è i carusi hè ubligatoriu di l'abitudini di l'animali di scopre in u cunchju. Hè per questu sorte nantu à u corpu hè cunsideratu simbulu di cuntemplazione interna è di u sviluppu spirituale. A strada, in Chine, a tuccherà hè più simbulu di unu, ma in Grecia, à u cuntrariu, hè femina. L'animali era cunsideratu simbulu di a luna è di a fertilità. Se una figura di una tartarina grande in u stil polinésia fù sceltu per u tatuu, allura simbulizà u putere. A cosa hè chì in questa regione sò i più grande animali armati. Ancu in Polinesia, un tatuatu era cunzidatu un talismanu putenti.

Li Taoisti anu avutu u so propiu significatu per u tatuu di una tortuga, è crèdenu chì una figura cum'è representava un cosimu cù una cupola di u celu, chì u rolu hè cumprinatu da a cunchiglia. L'indi americani pusonu a so sporta una tatuatura, chì era un arbre cômico chì emerge da a volta di a tortuga.