U Cunsumu Astral

In l'omu, solu di a fìsica, ci sò ancu trè i corpi sani. Hè mutuali, astratu è etericu. U corpu astratu hè un mondu di emozioni, temerà, spirienzi, cumplicati, aggressioni , ecc. Hè più forte di quelli chì e resto curanu chì curanu a nostra vita in a societa.

Per i filòsufi, u corpu astratu di l'omu hè definitu cum'è a materia suttili trà u corpu fìsicu è l'anima, è a prima chì usa stu termini ùn hè micca un Buddista, o un Hindu, ma Platone. Questu hè parte di a so tiuria di u mondu di l'espansioni planetarii.

Chì hè l'astratu?

Comu avemu digià dittu, l'astratu umanu hè u sicondu, dopu à l'etère, corpu. U circondu à a distanza di 30-40 cm, in a forma di un ovale. L'astra aura (o corpo emotiu) di ogni persona hè di culore differenti è di densità. Quandu a pirsità avanta, avà u sviluppu di u corpu astratu. Allora, in i persone cù persistenzi persistenti, i piani, l'espiritualizazione dilata, l'astratu serà densu cù una forma pronunzida è un culore trasluzente. Sì una persona vente in a cruciera di i so interessi cambiante, i desideri è i bisogni, u so corpu emotiviu serà turbu, formlesse, heterogeneu.

Ancu sìammu cun astral, pò è esse sviluppati.

A funzione di u corpu astratu hè l'interchangeu cù l'universu. Scambià i nostri emozioni, i spirienzi, i teme per l'astratu à u spaziu, è dopu avè avè un'errore spaziu di ciò chì avemu mandatu per ellu. À questu principiu, ci sò parechji visioni è affirmazioni, quandu avete u pensamentu.

Inoltri, grazzi à u corpu emuzionale, sintemu cusì un altru. Si parleremu à una persona chì hà qualcosa di qualchì malu, ùn hà micca bisognu à chiancià è di parlà di u so dulori, a percivevamu cù u so astratu è cusì (per esempiu, sicuru, avemu suffrutu "astruzione"). L'astra astratta hè cambiatoghja, hè in mozzu constante. E nostre emozioni è i pinsamenti cambienu, è l'astratu cambieghja ancu. Anger, timore, còllera, irritazione sò spressi da murky, culori scuri, è amore, gioia, diversione - lumini, culori trasluziunidi.

A cleansing of the astral body

E ora, di cumu per lavà u corpu astratu, perchè no avemu mai veru, se ùn travaglià micca nantu à a so qualità.

Nun mai, in ogni circustanza, divide u vostru corpu in "interessanti" è "micca interessante". Questu hè appiicatu à quelli chì, purtati da etere è astratu, crede chì a custodia di u so corpu fìsicu hè una perda di u tempu. Semu un è sanu, ùn pudemu micca dividitu in "corpi".

Fate a vostra astral più bella è più neve. Per questu, scordu à a musica agradable, arricurdate cù i risichi di i zitelli, leghjite i libri in piacè. In u nostru corpu, ci anu esse dispunibule circulazione d'energia. Ci hè bisognu di visualiserà cumu u prana - l'energetica chì dà vita darà per i canali. Per fà questu, avete bisognu à fà un simple exercitu di ghjornu: imagine un ombra d'oru di energia nantu à ellu stessu. Respire è sprime a prana in tutta u corpu. 5 minuti di a purificazione di u corpu astratu è ci seranu un scambiu di energia pesada per faciuli, pusitivi.

Cumu vede u corpu astratu?

Prima di tutte e cose a data precisa "look". Preparate, aligate, anticipate è cresce i ghjorni in u calendariu.

Imagine chì vo avete turnatu in u Sun - cali, spumanti. Sentite bè è caldi. Avà tornanu à u corpu fisicu, sintinu i vostri "mani di mani". Cunduce i vostri ochji è vede cù a visione interna chì u vostru corpu fìsicu rattra a luz di u sole è u calore. Repetite parechji ciclichi di rinnovà da u Sun à una persona, questu aiuta à revelà l'astrale è l'impartisce cumu per esse da u mondu fisicu.

Dopu avutu a maestria di l'exercitu previ, pruvate micca di u corpu fìsicu senza firmà i vostri ochji. Ti guardate, è i vostri astral cammina in a stanza, stanu e memorizighjani l'uggetti.